Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(10-30-2024, 10:38 PM)Bohem33 Skreiv: Tror heller ikke det er så sannsynlig, men i min bok er han helt åpenbart i kategorien som ellers er for god for oss og som trenger spilletid og da gjerne over tid.

Er han egentlig det?

Jeg er helt enig i at Ilic høsten 2023 var en ekstremt viktig spiller for oss. På de 13-14 kampene han spilte for oss i serien, så scoret han vel over halvparten av de målene vi scoret.

MEN, han var også en spiss som passet til den måten vi spilte da. Med å fylle opp forsvarsrekka med tre stoppere og to vingbacker og mye lemping av ball inn i feltet. Han var helt klart et par hakk råere enn Brajanac. Men saken er vel heller det at å spille spiss sånn som vi stiller opp og spiller i år er noe helt annet. Og det er også en måte jeg håper vi har ambisjoner om å spille neste år. 

Ilic var en stjerne som skinte i en ellers bekmørk høstsesong. Og det er vel derfor vi kanskje overvurderer han litt.

Kommer han hit så er det på lån, ikke faen om Lille avskriver en spiller til nærmere 40 millioner etter et halvår. Han er damaged goods, han har ikke fått det til på nivået høyere. Så hvor motivert han er og i hvilken form han er er veldig usikkert. I tillegg spørsmål ved hvor godt han passer inn i en annen spillestil nå enn når han var en suksess her sist. 

Så jeg håper vi finner noen andre. Tror ikke Ilic i 2025 vil være en bra match for oss, selv om Ilic høsten 2023 var en veldig bra match. Vi fikk spissen som skjøt oss til ny plass, nesten. Han fikk en arena å vise seg fram på for å gå til en enda større serie.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 10-31-2024, 12:39 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Arneg, Hanandre, Kokos kokos, Mannenigata, NilsDN, 18 Gjest(er)