Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(10-31-2024, 06:17 PM)NilsDN Skreiv:
(10-31-2024, 02:51 PM)Wild Touch Skreiv:
(10-30-2024, 09:41 PM)NilsDN Skreiv: Jeg klarer heller ikke helt å se hva vi har å vinne på å låne han i stedet for å kjøpe en annen.

Vel, å vinne fotballkamper f.eks. Ville heller låne han, og kvalifisere oss for europa, enn at vi kjøper en som ikke er riktig så god. Å låne han for så å havne midt på tabellen er selvfølgelig noe tull og bortkastet, men da er det jo greit at vi ikke har betalt dyre dommer for han. 

Å få klubben på en oppadgående spiral er det viktigste nå. Hvordan vi kommer dit kan jo diskuteres, men gode spillere hjelper definitivt.

Enig i at Ilic lån, hvis det garanterte en topp 3 plass gir god mening. Problemet er at det gjør det ikke. Har han i det hele tatt spilt en obligatorisk kamp siden vi spilte mot Kristiansund? 

Var ganske mye bråk rundt han sist og jeg tenker at en utrent spiller med mye støy rundt seg trenger vi ikke på lån. 

https://www.dagbladet.no/video/fikk-ilic...r/XuTLOAAa

Nå var ikke det ikke mynta spesielt på Ilic, men på lån generellt. Det er selvfølgelig ingenting som er sikkert, men vi vet hva han stod for. Når det gjelder agnten hans, så er jeg helt enig. Burde i det minste prøve å unngå slike mennesker. 

Men vi trenger sårt å blande oss inn i toppen av norsk fotball før forspranget til de andre blir for stort. Ved å kvalifisere seg til Europa,  er det ikke bare premie penger å hente, men verdien på våre egne spillere kommer til å stige.

(10-31-2024, 04:52 PM)Oldtimer Skreiv: Galskap å låne Ilic uten en grei opsjon.
Skulle vi i såfall satt Baranjac og Rijks på sidelinja neste år, og så børsta støvet av dem i 2026 ? Det hadde sikkert vært vellykka....

Hvis Ilic hadde vært sitt gamle jeg, ja. Uten tvil. Hvis ikke han leverer så får de jo sjansen sin ganske fort. Kan ikke tenke "stakkars dem". Dette er jo elite sport, ikke breddeidrett.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Wild Touch - 11-01-2024, 12:26 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Fredmidt, Hanandre, Kokos kokos, Loffen, Wild Touch, 16 Gjest(er)