Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(3 timer siden)NilsDN Skreiv:
(3 timer siden)Oldtimer Skreiv: Hvis veien forbi Borch og Hedenstad er for lang, kan han bare avskrives. For hverken Borch eller Hedenstad er bra nok for eliteseriespill.

Vi snakker om 2025 for en 18 år gammel spiller som i hovedsak regnes som midtstopper. Jeg er enig med deg, dessverre, når det gjelder Borch. Men jeg tror Hedenstad holder nivået også i 2025.

Utfordringen vår er at Borch har kontrakt ut 2025, mens vi nylig har forlenget med Hedenstad så også han har kontrakt ut 2025. Siden vi neppe får solgt Borch og siden han også neppe ønsker å bli solgt så har vi da tre høyrebacker i 2025, hvis vi også skal regne AHK i den posisjonen.

Vi kan, avhengig av hvordan sesongen går, vurdere å gi AHK spilletid på backplass på bekostning av de to andre for å forberede han. Men jeg tror ikke han vil være klart bedre, sånn at det er et rent sportslig valg. Det vil være for utvikling. 

Derfor mener jeg vi alt i alt er bedre tjent med å la AHK spille sesongen 2025 som midtstopper i OBOS for f.eks. Skeid, Stabæk eller noen andre. Forleng gjerne også kontrakten med han før han går på utlån. Jeg tror i hvert fall at han og vi totalt sett kommer bedre ut av det hvis han får mye spilletid på OBOS-nivå i sin beste posisjon, i stedet for å være en perifer spiller hos oss.

Helt enig at et utlån som midtstopper  er det beste.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av Oldtimer - 2 timer siden

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: =1913=, JohnF, Stenzenga, 9 Gjest(er)