Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(11-14-2024, 11:07 PM)Krolla Skreiv: Enig, Blue. 

Mye av ønsket om en venstrekant bunner nok ut i at jeg ønsker Riisnæs på midtbanen. Om Lange har farten og/eller innleggsfoten til å spille kant vet jeg ærlig tatt ikke, fordi jeg ikke har sett han spille der - men om det betyr at Riisnæs flyttes inn så støtter jeg det nesten uansett. 

Tror også at Brajanac kan bidra neste år. Han er ofte på rett sted til rett tid, og det skal ikke underselges som egenskap - tap inns teller like mye i målprotokollen. Ja, det er helt klar at Eliteserien er et steg opp, men tror ikke Brajanac ble hentet kun med tanke på å få oss opp fra OBOS. Tillater meg å være forsiktig optimist på hans vegne.

Vi har ganske mange sentrale midtbanespillere. Det er eneste lagdel der vi har fullstendig dobbel dekning.

Ambina, Hagen og også Jarl kan ta 6'er-rollen.
Strand, Bjørdal, Lange, Riisnæs kan spille løpere, mens Sjøvold vel kan spille i alle roller.

Det er for mange gode spillere der til at vi kan la halvparten av dem sitte på benken. Så må man gjerne ønske Riisnæs sentralt. Jeg har ikke sett at han har spilt en eneste veldig god kamp der han spiller i en vanlig indreløperrolle. Han er bedre hvis han får utfolde seg litt og han spiller fortsatt på midtbanen.

Det er ingen som avskriver Brajanac. Han kan fortsatt spille en rolle i troppen han. Vi trenger mer enn en spiss. Personlig så håper jeg rekkefølgen neste år er NY - Rijks - Brajanac. Men det virker som om Bakke mener Brajanac er bedre enn Rijks. Og hvis vi skal hente en ny spiss så tror jeg vi må se utenlands. Vi er ikke tjent med å bruke 1/3 av utenlandskvota på 3 spisser, der 2 sitter på benken. Så egentlig så håper jeg da på NY utenlandsk - Rijks - NY norsk. Eller NY utenlandsk - Rijks - Kamara.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 11-15-2024, 10:09 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 19 Gjest(er)