Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(Igår, 01:07 PM)NilsDN Skreiv:
(Igår, 10:18 AM)ehauger Skreiv: Poenget mitt var ikke at vi skulle hente han, men om han har egenskaper som står tilbake eller er bedre enn det de spillerne vi har. Han har 10 mål i Eliteserien i år. Er det faktisk så ufattelig uvirkelig at de to vi har ikke skal kunne score ti mål (en av dem)?

...

Så jeg håper i hvert fall at vi har lært noe av det nedrykket og sørger for å ha nok spillere som er gode nok. Vi er nødt til å være forberedt og ikke gjøre som Fagermo, ha kun plan A. Og plan B er å få plan A til å fungere. Hvis ikke spissplassen gir rundt 20 seriemål i 2025 så kommer vi til å få problemer. Om vi tror vi kan få det av Brajanac og Rijks, så er det jo fair det. Men for meg er det alt for mye risiko. Fasiten får vi i desember 2025.

Er det noe mindre risiko å selge Mo for å heller hente en ny spiss? Jeg vil argumentere for at det er motsatt. Altså at det er mer risikabelt å hente inne en ny spiss som vi ikke aner om vil passe inn. 

Om Rijks ikke vil være andrevalg og derfor vil selges, så tenker jeg det åpner muligheten for å hente inn en ny spiss. Men jeg tror ikke det skjer i år.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av mestah - Igår, 02:58 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 36 Gjest(er)