Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det "hemmelige" forumet blir åpent etter årsmøtet
#1
Som en del her inne vet, har det i siste halvdel av fjorårets sesong bitt oppretta et diskusjonsforum på nett, kalt "Forum1913". Her har man kunne saklig stille spørsmål direkte til styret, ledelse osv, både i fotball og elite. Enkelte spillere har også respondert. Forumet har vært "hemmelig", fordi man ikke vil at det skal spres dritt over en lav sko, og ha kontroll over medlemmene.

Forumet er uavhengig driftet uten tilknytning til formelle VIF kanaler, og vil forbli slik. Vi har nå fått på plass moderatorer og en bedre nettside ment for forum, som vil bli offentliggjort sammen med hvem som står bak på årsmøtet i egen bolk på slutten.

For å bli medlem må du ha vært medlem i VIF i minimum 3 sammenhengende år eller partou-kort innehaver 3 sammenhengende år. Det er ikke tillatt med anonyme brukernavn.

P.t. er det 394 medlemmer, hvor av i snitt 37 ny innlegg/svar daglig.

Vi har fått bekreftet at det også i fremtiden vil komme svar direkte fra styre og stell, og forhåpentligvis spillere.

På vegne av interimstyret for forum1913
#2
Kjipt

Edit: Jeg mener, jeg er personlig ikke medlem i klubben, og synes det er litt tullete at man skal ha en sånn eksklusiv greie for medlemmer som har vært med i årevis. Dersom det gjør at aktiviteten på dette forumet faller ytterligere, kommer jeg personlig til å miste interessen for å diskutere Enga med likesinnede. Det gjør at interessen faller totalt sett også.

Og hva med nye medlemmer? Skal de gå på gress å vente til de har vært med i 3 år?
#3
"partou-kort".

Dette lukter litt rart.
#4
(01-09-2024, 07:14 PM)Langbølgen Skreiv: "partou-kort".

Dette lukter litt rart.

Er det noen andre enn bergenserne som bruker det begrepet?
#5
Ha, ha - bra den «gemene hopen» som er like glad i og opptatt av klubben, som de som er medlemmer av «idrettslaget», har et helt uavhengig forum da (les: dette). Er rimelig sikker på at de som er medlemmer av «Forum1913», også bidrar her og at styret/administrasjon, også følger med på det som beveger seg i «den gemene hopen».
#6
(01-09-2024, 07:14 PM)Langbølgen Skreiv: "partou-kort".

Dette lukter litt rart.

Stinker bergenser av dette, ja.
Interimsstyret for et forum høres jo også bare helt vilt ut.
Dette tror jeg ikke en dritt på
#7
Dere er velkommen til å møte på årsmøtet, vi er ikke interessert i hva "dere" tror på eller ei. Kontaktinformasjonen til både admin og ledelse er lett tilgjengelig på nett, for å få det bekreftet. Velbekomme,
#8
Hvorfor skal vi dele supporterforumet i flere deler? Er ikke hele greia at både unge og eldre supportere skal kunne mene og dele litt?
Jeg blir ihvertfal her, og så får heller de med partoutkort være på et annet forum.
#9
Da regner vi med at Gutta på skauen har full kontroll. Og at de snart trer ut av skyggene og ordner opp i ting.
#10
Rimelig sikker på at dette er en Bergenser med litt for mye fritid.


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)