Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forum1913 bekreftet for admin. ehauger som "klikker"
#1
Jeg startet den forrige tråden, og nå har administrator ehauger stengt den første brukeren ute, med påstanden: "før jeg får kontaktinfo til trådstarter". 

Jeg kontaktet ehauger i går, med både epost adresse, og link til en betaversjon av forumet. Ehauger har siden vært i kontakt med folk i VIF, som har bekreftet forumet og dets eksistens. Reaksjonen er deretter å stenge tråden, med en dårlig argumentasjon, for å unngå at forumet skal omtales.

Hvorfor er det "interimstyre"? 

Det koster ganske mange kroner å kjøpe domene, og få en ordentlig forumside. Disse pengene er gitt av en uavhengig sponsor, som krever at noen tar ansvar, for å faktisk "bokføre" at gitte midler er brukt til det de er tiltenkt, og at ikke bare en person sitter med tilgang til midlene.

Jeg ønsker ikke å gjengi ehaugers relativt sinte melding, men det bekrefter bare behovet for en seriøs arena hvor det er voksne moderatorer og admin som tåler en saklig dialog.

Vi vil revurdere kriterier for å bli medlem i forumet.
Svar
#2
(01-10-2024, 07:03 PM)1913forum Skreiv: Jeg startet den forrige tråden, og nå har administrator ehauger stengt den første brukeren ute, med påstanden: "før jeg får kontaktinfo til trådstarter". 

Jeg kontaktet ehauger i går, med både epost adresse, og link til en betaversjon av forumet. Ehauger har siden vært i kontakt med folk i VIF, som har bekreftet forumet og dets eksistens. Reaksjonen er deretter å stenge tråden, med en dårlig argumentasjon, for å unngå at forumet skal omtales.

Hvorfor er det "interimstyre"? 

Det koster ganske mange kroner å kjøpe domene, og få en ordentlig forumside. Disse pengene er gitt av en uavhengig sponsor, som krever at noen tar ansvar, for å faktisk "bokføre" at gitte midler er brukt til det de er tiltenkt, og at ikke bare en person sitter med tilgang til midlene.

Jeg ønsker ikke å gjengi ehaugers relativt sinte melding, men det bekrefter bare behovet for en seriøs arena hvor det er voksne moderatorer og admin som tåler en saklig dialog.

Vi vil revurdere kriterier for å bli medlem i forumet.

Hei. Hvem i administrasjonen vil vite om dette? Alle regner jeg med?
Svar
#3
Hvorfor er dette i det hele tatt av interesse? Vålerenga diskuteres er annet sted på internettet også. Javel.

Jeg synes det er synd at det hemmelige forumet slutter å være hemmelig. Det skaper behov for et nytt og enda mer hemmelig hemmelig forum.

Det har siden nyheten om Forum1913 sprakk i går blitt jobbet med å få på plass. På dette nye og enda mer hemmelige forumet skal man ikke bare komme i kontakt med andre brukere. Man kan også komme i kontakt med Paven der, direkte. Og Kniksen indirekte, gjennom Paven Michel Platini og alle kamerunske løver fra Italia 90 er også med der og svarer på alle spørsmål. Interimstyret består av Helge Jordal, Herman Friele, Karoline Krüger og Hans-Wilhelm Steinfeldt. Idar Vollvik er kasserer.

Alle innlegg på dette superhemmelige forumet må startes med Hallaien. Og alle brukere må oppgi sin favoritt Jan Eggum-låt i sin signatur. I tillegg til hvilket buekorps de tilhører og hvor de står i diskusjonen om traseen til bybanen.

Dette blir så superhemmelig at det er kun spesielt utvalgte som blir invitert dit. Så til dere som aldri hører noe mer så er det utelukkende fordi dere ikke nådde opp.
Svar
#4
Men jeg likte jo ideen om at spm kunne stilles til "styret, ledelse osv, både i fotball og elite".

Må bare inn i stillingsinstruksen at du ved å sitte i styret forplikter deg til å minimum 1 time hver dag besvare henvendelser direkte fra fansen på et hemmelig forum. Ser ikke noen problemer med det.
Svar
#5
Heh.

Dette er et troll.
Svar
#6
Ettersom jeg har fått bekrefta at dette ikke eksisterer, så ja. Tenk å sitte og holde på sånn. Da snakker du fritidsproblemer. Stusselig.
Svar
#7
Deilig å se hvor rent-free vi lever i huet på bergenserne!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)