Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Oilers - VIF lørdag 03.02.24. kl. 1800
#1
Superviktig kamp ift 2. plassen. Vi er fire poeng foran Oilers. Men har en kamp mer spilt. De har en bortekamp til gode mot Lørenskog om tre uker. Og vi har en hjemmekamp igjen mot Oilers i neste siste runde 7. mars. Kan det bli en liten finale med fullt hus??

Tabellen  EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

Mot Lillehammer sist manglet Røymark og Finstad. Røymark skal ha vært syk og har ikke spilt siden kampen mot Storhamar 20. januar. Finstad har en mindre skade og er "dag for dag". Mathis Olimb forsvant ut av kampen torsdag etter en smell i 2. periode. Jeg vet ikke hva som skjedde eller hvor alvorlig det er. Skulle være typisk om skadene kommer nå blant forwards mens vi har full back-besetning (Auk kan være tilbake mot Lørenskog 15. februar),

PS! Fant ut når og hvorfor Olimb ble skadet. 3-4 min ut i 3. periode er han og Solberg i kamp mot 2 hvite nede ved siden/bak mål og det ser ut til at en krysstakling fra Solberg treffer Olimb i nakken. Så ikke veldig hardt ut men han fikk veldig vondt og gikk av isen. Så ikke ut som han sjanglet som ved hjernerystelse. Håper og tror han spiller og at vi får med minst en av de to andre. Da har vi fire fulle rekker som kan brukes fullt ut.
Svar
#2
Hvorfor bruker vi Nielsen? Han er jo ekstremt svak, masse feil og likevel får han spille i overtall! Forstår ikke det valget i hele tatt. Livsfarlig hver gang han har puck i egen sone.. Hvorfor Strøm og Espeland ble sendt til Hamar og vi sitter igjen med Nielsen skjønner ikke jeg.
Svar
#3
Deilig med 3 poeng i oljebyen! Viktig seier!
Svar
#4
Deilig med seier ja, og endelig tar trener grep som er etterlyst (iallefall fra min side).
I en rekke tilfeller ble første rekka satt utpå i offensiv dropp, og fjerde rekka var vel knapt på isen i 3.periode.
Jammen på tide at laget toppes, det har vært et savn.

Godt å se at sjonglering av rekker endelig ga resultater også, selvom jeg synes syndt på Thomas Olsen som sikkert har spilt overalt denne sesongen. Det går utover hans målproduksjon.
Synes også synd på Sebbe som sikkert er en av ligaens smarteste spillere, som har Karterud og Thoresen med seg i rekka. De gutta er bortimot ubrukelige både offensivt og defensivt. Man er aldri bedre enn det svakeste ledd, og disse 2 svekker ikke bare Sebbe, men hele laget.

Uansett, godt med seier, så får vi se om vi har klart å snu det Smile
Svar
#5
Høydepunkter;

https://www.tv2.no/direkte/0nr51/sportsd...mer-smerte
Svar
#6
(02-03-2024, 10:20 PM)Flemmern Skreiv: Deilig med seier ja, og endelig tar trener grep som er etterlyst (iallefall fra min side).
I en rekke tilfeller ble første rekka satt utpå i offensiv dropp, og fjerde rekka var vel knapt på isen i 3.periode.
Jammen på tide at laget toppes, det har vært et savn.

Godt å se at sjonglering av rekker endelig ga resultater også, selvom jeg synes syndt på Thomas Olsen som sikkert har spilt overalt denne sesongen. Det går utover hans målproduksjon.
Synes også synd på Sebbe som sikkert er en av ligaens smarteste spillere, som har Karterud og Thoresen med seg i rekka. De gutta er bortimot ubrukelige både offensivt og defensivt. Man er aldri bedre enn det svakeste ledd, og disse 2 svekker ikke bare Sebbe, men hele laget.

Uansett, godt med seier, så får vi se om vi har klart å snu det Smile
Jeg for min del er mer skuffet over Nielsen, og med han på tribunen snudde vi kampen og vant. Fornøyd med tre poeng og håper vi er ute av den lille downperioden nå.
Svar
#7
(02-04-2024, 02:06 PM)Goliat Skreiv:
(02-03-2024, 10:20 PM)Flemmern Skreiv: Deilig med seier ja, og endelig tar trener grep som er etterlyst (iallefall fra min side).
I en rekke tilfeller ble første rekka satt utpå i offensiv dropp, og fjerde rekka var vel knapt på isen i 3.periode.
Jammen på tide at laget toppes, det har vært et savn.

Godt å se at sjonglering av rekker endelig ga resultater også, selvom jeg synes syndt på Thomas Olsen som sikkert har spilt overalt denne sesongen. Det går utover hans målproduksjon.
Synes også synd på Sebbe som sikkert er en av ligaens smarteste spillere, som har Karterud og Thoresen med seg i rekka. De gutta er bortimot ubrukelige både offensivt og defensivt. Man er aldri bedre enn det svakeste ledd, og disse 2 svekker ikke bare Sebbe, men hele laget.

Uansett, godt med seier, så får vi se om vi har klart å snu det Smile
Jeg for min del er mer skuffet over Nielsen, og med han på tribunen snudde vi kampen og vant. Fornøyd med tre poeng og håper vi er ute av den lille downperioden nå.
Enig, han har skuffet stort. Synes han har noen gode pasninger framover i banen, men roter for mye defensivt og tar for mange sjanser.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)