Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geir Bakke
#1
Ingen som reagerer på at vår trener går inn i motstanderens garderobe for å kosesnakke? Det, rett etter en av de mest stusslige kampene noen gang på Åråsen. Det er ett eller annet patetisk over det.
Svar
#2
Nei, det reagerer jeg ikke et sekund på.
At hele sendinga til TV2 handla om Bakke fremfor fotball, det reagerer jeg på.
Denne rivaliseringa er morsom den, men vi trenger jo ikke bli helt neandertalere.
Svar
#3
Enig med deg hmchrist, ikke noe å mase med. Håper og tror Geir Bakke er rett mann på rett plass
Svar
#4
Dette var altså fra Oktober. Fikk et par svar da, takk. Ikke noe problem liksom. Visst faen var det et problem. Du går ikke inn i garderoben etter et tap på den måten, historie eller ei. Jeg skjønte da at vi hadde henta en feig trener. En som vil gjøre alle glade, og ikke tåler konfrontasjoner. Se hvordan han klarte å få laget vårt til å se ut i den avgjørende kampen. Som aspeløv. 

Vi kjørte over dem borte, hvordan er det mulig å se sånn ut hjemme? En skandale. 

Blir kvalm når jeg hører stemmen hans. "Men det er fag".

Ikke sant.
Svar
#5
Synes du blander snørr og barter. Tror ikke en feig trener hadde stukket innom LSK-garderoben etter dramaet rundt trenerskiftet, men du har jo bestemt deg for at det var helt krise at han gjorde det, så det hjelper vel neppe å gjenta at denne handlingen betyr diddly squat for meg.
Også tror jeg du overvurderer trenerens påvirkning på laget under kamp. Tror ikke han sendte gutta på banen mot KBK hjemme med beskjed om å parkere bussen. Gutta knyter seg, pisser i buksa og presterer langt under pari. Ja, det er hans ansvar å få ned skuldra på gjengen og få ut det beste av dem, men at de har spilt "etter avtale" og vist hva slags fotball Bakke ønsker å stå for tviler jeg sterkt på. Han har ikke fått til det han var satt til å gjøre.
Om 5 måneder er nok til å definere om man har trua på at Bakke kan få det til eller ei overlater jeg til andre å bestemme. Det viktigste er at stallen tror på ham. I min bok fremstår Vålerenga som tilnærma umulig å trene. Rekdal (v2.0), Deila, Fagermo og Bakke har ikke lykkes nevneverdig godt, så hvem som skal få det til er jeg veldig usikker på.
Er ikke så sikker på at all verdens opprydding i administrasjon, styre og stell er noen mirakelkur heller. Kontinuitet har vel aldri vært klubbens sterke side, så la dem holde på med "rydding" og ommøblering, så får vi se hvor dette ender.
Bakkes tur innom LSK-garderoben i oktober er virkelig et av de aller minste problemene i denne klubben.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)