Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2024/2025
https://www.youtube.com/watch?v=PHtVE8KQH2E
Svar
Storhamar mister Patrick Thoresen til Sverige så da kan jeg ikke skjønne annet enn at de er svekka mens vi er styrka. 
Oilers blir nok vår hardeste utfordrere i år, men jeg liker det jeg ser i lagbyggingen og føler vi har bedre sjanser for å ta bøtta enn på lenge. 
Det er bare å komme seg på amfien klokka fire få en pølse og hilse på de nye før man rusler til valle  50 DAGER IGJEN! | Vålerenga (vif-hockey.no)
Svar
Herlig signering! Spent på rekkesammensettingen. Vi får håpe vi lykkes med importene våre og at vi er heldige med lite skader.

Patrick Thoresen fikk nok en grei årslønn som de nå kan bruke på en (eller flere) andre spillere. Uansett umulig å erstatte, men som vi vet er Sil gode til å treffe på signeringene sine.
Svar
For at klubben skal få klikk, legger jeg også med linken til nysigneringa.
Dette tror jeg er akkurat hva klubben trengte, herlig Smile
Svar
Didrik er på treninga i dag, og er med neste sesong. Bekreftes innen kort tid.
Svar
Klassesignering!
Svar
Didrik Nøkleby Svendsen med ny kontrakt.

Åpningsinnlegget ajourført. Lagbygget er ferdig. En ledig plass på utlendingskvota.
Svar
(08-01-2024, 05:47 PM)sorum2 Skreiv: Didrik Nøkleby Svendsen med ny kontrakt.

Åpningsinnlegget ajourført. Lagbygget er ferdig. En ledig plass på utlendingskvota.

Jeg synes nå vi ser sterkere ut enn på lenge. Det fordrer jo at utlendinga leverer slik man forventer og at gamlegutta fortsatt har det i seg.
Da kan det bli en meget bra sesong Smile
Svar
Joachim Svendsen ferdig som keepertrener.Sklir over i sivil jobb.
Svar
(08-02-2024, 10:06 AM)Ingar Skreiv: Joachim Svendsen ferdig som keepertrener.Sklir over i sivil jobb.

Flott, da får vi forhåpentligvis inn mer faglig tyngde på den plassen! Med mindre man tenker at man skal spare kostnader?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)