Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(07-21-2024, 11:00 PM)idle76 Skreiv:
(07-21-2024, 10:46 PM)NilsDN Skreiv: Kan ikke huske at vi dominerte så mye i fjor. Var ikke god nok da heller.

Du får lese avsnitt to en gang til da.

Og det er uansett ikke grunn til å hundse ham vekk. Han er ikke som Layouni.

Ja, men jeg leste også avsnitt 3. Jeg synes ikke han var god nok i fjor, når vi måtte kontre. Jeg har faktisk aldri på noe tidspunkt ment at Ofkir var god nok. 

Neida, han er ikke som Layouni. Jeg vet ikke hva som skjedde når han ble kastet ut herfra som 15-16 åring og endte opp i LSK i stedet. Det kan han sikkert sette på kontoen for ungdommelig dumhet. 

Samtidig må det være lov å si at voksne spillere som plutslige får en god sesong er noe vi bør styre unna. Det er min mening at vi aldri skulle ha signert Ofkir. At vi før 2023-sesongen vurderte det til at angrepsrekka Ofkir - Børven - Håkans var god nok til medalje i Eliteserien er jo grunnen til at vi er her vi er i dag.
Svar
For oss som har fulgt Uros Markovic på Twitter, som jeg tror har vært scouten vår i Afrika, så fortale han på Twitter i går at han har sluttet i Vålerenga.

Han begrunner det med "..since I am not seeing my perspective & future in the club". Og videre at "I feel that I deserve more than I was getting".

Hadde vært spennende å høre JJ sin versjon av dette, og hva det betyr fremover. Har dette en sammenheng med den nye sjefsspeideren, og hva betyr det for muligheten til å hente spillere fra Afrika fremover?
Svar
(07-25-2024, 12:21 PM)mestah Skreiv: For oss som har fulgt Uros Markovic på Twitter, som jeg tror har vært scouten vår i Afrika, så fortale han på Twitter i går at han har sluttet i Vålerenga.

Han begrunner det med "..since I am not seeing my perspective & future in the club". Og videre at "I feel that I deserve more than I was getting".

Hadde vært spennende å høre JJ sin versjon av dette, og hva det betyr fremover. Har dette en sammenheng med den nye sjefsspeideren, og hva betyr det for muligheten til å hente spillere fra Afrika fremover?

Helt klart, vpn podcast har han som gjest med innspilling i dag tror jeg. De ba om spørsmål på Twitter og en nevnte det det så forhåpentligvis får du ønsket ditt oppfylt. 

Utrolig bra at han jevnlig gjester vpn, alltid gøy å høre hva han har å si.
Svar
Han afrikanske scouten tror jeg er 20 år og har et kurs i scouting fra PFSA som alle kan ta online. Koster 600 pund for de som er interessert.
Svar
(07-22-2024, 08:32 AM)NilsDN Skreiv: Ja, men jeg leste også avsnitt 3. Jeg synes ikke han var god nok i fjor, når vi måtte kontre. Jeg har faktisk aldri på noe tidspunkt ment at Ofkir var god nok. 

Neida, han er ikke som Layouni. Jeg vet ikke hva som skjedde når han ble kastet ut herfra som 15-16 åring og endte opp i LSK i stedet. Det kan han sikkert sette på kontoen for ungdommelig dumhet. 

Samtidig må det være lov å si at voksne spillere som plutslige får en god sesong er noe vi bør styre unna. Det er min mening at vi aldri skulle ha signert Ofkir. At vi før 2023-sesongen vurderte det til at angrepsrekka Ofkir - Børven - Håkans var god nok til medalje i Eliteserien er jo grunnen til at vi er her vi er i dag.

Jeg veit ikke hvilken stråmann du diskuterer med, men det er da ingen som har sagt vi skal beholde Ofkir? Jeg kommenterte et innlegg jeg mente var ufint mot ham, noe som er helt unødvendig da Ofkir ikke virker som et egoistisk rasshøl, men heller en fyr som bare rett og slett ikke er god nok. Jeg trodde ikke Enga skulle være en sånn klubb?

Jeg er 100% enig med deg at vi aldri skulle signert Ofkir, og ta gjerne med Håkans, Børven og de aller fleste vi signerte mellom 2021 og 2023. Men det betyr ikke at man skal være rasshøl mot dem. De fleste av de som henta dem er derimot fortsatt i klubben. Kanskje vi burde ta det ut mot dem istedet?
Svar
(07-25-2024, 12:53 PM)NilsDN Skreiv: Han afrikanske scouten tror jeg er 20 år og har et  kurs i scouting fra PFSA som alle kan ta online. Koster 600 pund for de som er interessert.

Leste en melding på X hvor han skrev at han var veldig spent på sin første tur ut av hjemlandet sitt, så han er ikke en bereist scout...
Svar
Utfra intervjuet av JJ påVPN poden virker det som vi er ferdig handlet for denne gangen.

AKN vil bli solgt dersom mulig ettersom han ikke ønsker å signere nyt kontrakt.
så fikk jeg et inntrykk av at Håkan og kan bli solgt, uten at navnet hans ble nevnt spesifikt. Er vel på vingene vi har best dekning nå..

Forsterkninger bak kommer nok ikke før ved neste vindu selvom de er veldig klare over at de er svakere der.
Svar
Nettavisen skriver at vi forhandler om Håkans

https://www.nettavisen.no/sport/norsk-fo...95-1931561

Det er snakk om ca ni mill garantert til en polsk klubb, men det kan stige til femten.
Håkans er positivt vi vil ha bedre betalt.

Håkans er god, men vi har veldig bra dekning på kant og har klart oss godt da han var ute en stund. En back inn og økonomi til å gjøre noe i neste vindu hadde vært bra, men fint om vi får jekka opp prisen selvsagt.
Svar
Den polske klubben er Lech Poznan
Svar
Da var magefølelsen riktigWink. Helt greit for min del med salg. Var god på starten, men har ikke imponert de siste kampene, og vi god dekning på kantene. Bra at vi ikke må selge heller. Da fpr vi sikkert litt mer cash for han og!

Hva har skjedd med Bjurstrøm egentlig? Er han lånt ut til Skeid? Han står fortsatt oppført i troppen på TM.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 12 Gjest(er)