Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egersund - Enga 16. juni kl 15
#31
(06-16-2024, 03:24 PM)Trasskuken Skreiv: Må det alltid være en lokal pokal som kommenterer i obos???

Så lenge det skrytes uhemmet av alt som har med oss å gjøre, er det bare søtt.

Nå er det mye rart der ute. Borch er like lite god som i det siste og gjør stort sett bare feil.
Ambina virker nesten litt rusten, timer luftdueller feil og er for tregt inn i situasjonene.
Sjøeng har ikke fokus ser det ut som.
Jones sliter voldsomt med venstrebacken, som virker god.
Svar
#32
Vi har vært dårlige hittil. 
Skulle gjerne hatt inn Jukle, og Hedenstad  over på høyre back.
Svar
#33
Sjøeng må våkne nå, og Ambina er for enkel i dag, lett å passere..

Ræva av trener å ikke ha en spiller klar ved skade, det bør vi klare.
Svar
#34
Svak omgang. Vi har hatt medvind uten å prøve et eneste orntli skudd. Vi må vise noe helt annet i 2.omgang
Svar
#35
For ei perle..
Svar
#36
Jadda! Jones!!!
Svar
#37
Enga på topp!
Svar
#38
Sjøeng er Egersunds farligste spiller..
Svar
#39
Da er vi der vi skal være tabellmessig.
Svar
#40
Nå hadde vi medvind i første omgang, men jeg vet ikke om vi fikk noen fordel av det. En rekke av våre fremspill i bakrom ble for lange, så vi sleit tydeligvis med vinden.
Er jo ikke sikkert det blir bedre med motvind, men kan det bli noe verre da?
Etter første omgang er det jo enkelte som har vært svake, og vi har mista litt av overtaket i spillet vi hadde i begynnelsen, selvom det ikke skapes mange sjanser mot oss.

Jeg ville heller hatt på Håkans enn Thorvaldsen, som virker litt "smågutt mot mannfolk" der ute. Da snakker jeg om duellspillet.
Borch bør nok benkes og få over Hedenstad som virker i bedre form, og få inn Jukle.
På midten har vi ingen alternativ nå siden Riisnæs er skada, og jeg er litt bekymra for Bjørdal sitt gule kort. Motstander har flere tekniske spillere, som fort kan bli et og annet gult kort der ute. Ambina får nok et gult i andre vil jeg tro.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)