Avstemning Kryss av for alt du tror
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Overkjøring og minst 4 poeng
25.00%
13 25.00%
Ca 2 poeng kanskje
3.85%
2 3.85%
Tap og minuspoeng
0%
0 0%
Håkans starter
11.54%
6 11.54%
Vi skårer to mål før pause
25.00%
13 25.00%
Vi får straffe
5.77%
3 5.77%
Det blir minst et rødt kort i kampen
0%
0 0%
Sjøeng får minst en assist
1.92%
1 1.92%
Jones skårer
23.08%
12 23.08%
En av våre får hattrick
3.85%
2 3.85%
Totalt 52 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enga - Ulf Søndag 17.00
#41
2 ting i seiersrusen..

1. Det var gledelig og se Dicko stå der og juble med resten.

2. Svært lite følelser og kort intervju med Thorvalsen etter kunstmålet. Sjenert eller irritert for han har lyst og spille mer?
Svar
#42
(06-24-2024, 03:49 PM)Glennsoe Skreiv: 2 ting i seiersrusen..

1. Det var gledelig og se Dicko stå der og juble med resten.

2. Svært lite følelser og kort intervju med Thorvalsen etter kunstmålet. Sjenert eller irritert for han har lyst og spille mer?

Jeg skal ikke være negativ etter en sånn kamp, men Thorvaldsen viser lite eller ingen følelser i det hele tatt.
Hverken når han scorer eller spillerne hyller supporterne etter kamp. Han har et kroppsspråk som ikke er bra.
Kan være at han er ung og det er om å være "tøffest" hele veien, men da er det enda viktigere at slike fakter blir plukket fra med en gang.
Vi husker alle Tobias Grahn, og han hadde noe av det samme "følelsesregisteret".
Ingen er større en klubben, og alle spillere må være såpass ydmyke at de i det minste viser glede på vegne av andre. Det være seg medspillere, supportere eller hva det måtte være.

Som sagt, dette er sikkert bare en pissesak, men tenkte å kommentere det da jeg så akkurat det samme selv.
Svar
#43
Thorvaldsen er sikkert bare en sjenert og tilbakeholden unggutt. Ingenting å henge seg opp i.
Svar
#44
Noen har lettere for å smile enn andre.
Sånn er det bare.
Kan vel være Thorvaldsen får munnvikene litt mer opp med årene.
Foreløpig får det holde at han snakker mest/best med beina.
Svar
#45
(06-24-2024, 03:41 PM)idle76 Skreiv:
(06-24-2024, 01:36 PM)FuriousMachine Skreiv:
(06-24-2024, 12:24 PM)tasse Skreiv:
(06-24-2024, 11:59 AM)mbruun Skreiv: Yes! Første gang jeg har hørt en kommentator faktisk kalle det for analtoget. Hysterisk morsomt. Nesten sikker på at han får pepper for det i etterkant. Kan være farlig for unga vøtt XD

De gikk ikke for den tradisjonelle "nå danser klanen jenka på tribunen"? Nesten litt trist om de har gitt opp den formuleringen.

Spørs om han hadde lest "retningslinjene" enhver TV2 kommentator skal måtte lære seg ;-)

Som jeg også nevnte tidligere i tråden, første gangen jeg også har opplevd det, men denne kommentatoren hevdet i tillegg at det var første gangen han hadde sett analtoget på Østblokka, som han kunne huske... han kan da vel umulig ha sett mange hjemmekamper, det er vel ikke  sjeldent?

Tja, bortsett fra mot Moss, har jeg ikke opplevd det på årevis. Jeg har ikke vært på alle kampene, og spesielt ikke i åra rett etter COVID, men likevel er det en stund siden.

Du verden, jeg trodde det praktisk talt var ved hver hjemmeseier. Innbiller meg at det var det når jeg gikk på kamper for 10-12 år siden, men mulig hukommelsen min spiller meg et puss der. Eller var det sånn før og at det har dabbet av?
(ikke at det er viktig, men jeg ble litt nysgjerrig)
Svar
#46
Analtoget kjører jo bare når seieren er i boks. I fjor vant vi jo nesten ingenting hjemme så liten grunn til tog da.
Henta vel inn noen seire i 22 og før det var det covid. Så hvis toget ble glemt i 22 så er det fort noen år sia..

Ellers sier det mye om kampen når fokuset her er kroppsspråket til Thorvaldsen.
Svar
#47
Dette var andre kamp på rad med Strand-Kolbjørnsen på benken. Er Storevik skadet?
Svar
#48
(06-24-2024, 08:26 PM)Trazan Apansson Skreiv: Dette var andre kamp på rad med Strand-Kolbjørnsen på benken. Er Storevik skadet?
Står om det på vif-fotball.no:
Jacob Storevik (skulder) og Petter Strand (hamstring) må dessverre stå over med skade. 
Svar
#49
Ber alle se det 4 målet hvor Ambita slår DEN pasninga til Bjørdal.
Glad vi fikk signert han.
Svar
#50
(06-24-2024, 06:01 PM)Loffen Skreiv: Analtoget kjører jo bare når seieren er i boks. I fjor vant vi jo nesten ingenting hjemme så liten grunn til tog da.
Henta vel inn noen seire i 22 og før det var det covid. Så hvis toget ble glemt i 22 så er det fort noen år sia..

Ellers sier det mye om kampen når fokuset her er kroppsspråket til Thorvaldsen.

Nuvel, det var vel ikke fokuset, var det vel?
Det ble nevnt og jeg kommenterte det. Jeg er ikke veldig bekymra for Thorvaldsen, men det er et kroppsspråk som kan være grunnlag for mistrivsel.
Som enkelte skriver, er det mest sannsynlig at han er en sjenert og stille gutt. La beina snakke.
Vi alle er forskjellige, sånn er det jo.

At det blir tatt opp som en sidekommentar etter en kamp vi pissa på motstander spiller vel ingen rolle?
Min bekymring er sikkert ubegrunna, men jeg er allikevel opptatt av at gutta på laget trives. Det er da de spiller som best. Er det en årsak til at man mistrives, må man få bukt med det med en gang slik at man unngår grupperinger i garderroben for eksempel. Ikke et veldig ukjent fenomen i Vålenga kretser heller.

Han får sikkert en lenger vei fram til mer fotball framover, og det kan være en tanke han har. Uansett er det ekstremt viktig å glede seg over andres suksess. Trenere med støtteapparat må sørge for at alle forstår sin rolle i laget, og legge til rette for den enkelte slik at man kan lykkes i størst mulig grad.

Det er alltid vanskelig å holde alle på tå hev og være klare til enhver tid. Det er enda vanskeligere å kontrollere gutta mentalt, men det gjelder å være føre var.

Vi skal ikke lenger tilbake enn 3mnd da en av Vålengas damer møtte veggen. Var totalt ensom og helt uten støtteapparat. Ingen av spillerne eller ledelsen hadde oppdaget det.
Når det kom fram på bordet, ble det rydda opp i og ledelsen tok tak i utfordringen som dessverre kan ramme hver og en. Når man først havner i kjellern, er det ikke alle som liker å snakke om det. De fleste tier vel, redd for å være det svake leddet.

Som sagt, det er mulig det ikke er noe, og jeg håper klubben har kontroll.
Siden da dette er et forum, må det være greit å diskutere tenker jeg.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)