Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fagermo ny trener Lsk
#11
Unner LSK å rykke ned av hele mitt hjerte. Vil heller ha Lyn opp, og få et skikkelig by derby.
Svar
#12
Om lsk holder seg og lyn hadde rykket opp hadde det virkelig vært kamp om Oslo...
Svar
#13
Tror dere Fagermo får sparken om de taper mot Molde på søndag? 

En kamp er kanskje litt lite å gi en trener, men David Nilsen fikk jo hele fire kamper og det ble virkelig ikke bedre av det. 

Skal de klare seg så må det snu fort så mitt råd til dem er å slutte med tålmodigheten og snillismen. Spark Fagermo om de ikke vinner søndag og gi Tom Nordlie en omgang på å overbevise mot FFK. Klarer han ikke det bør BoB Bradly være klar til andre omgang.

Om Solskjær og Solbakken får lede laget i hver sin omgang mot Odd så finnes det nok mang en stolt arbeidsgiverlos fra NAV som kan glede seg til rapporteringen før jul.
Svar
#14
Er ikke noe annet lag jeg unner mer enn å rykke ned enn lsk.
Fagermo kan ha æren av å ta turen ned med dem!

Tom Nordli kopi?
Svar
#15
Er så herlig det Fagermo sa etter at han måtte gå;

- Med Vålerengas klubblogo på brystet sendte Fagermo flere stikk til klubben han nå trener.

Og da han selv var ferdig i klubben og blitt erstattet av tidligere Lillestrøm-trener Geir Bakke, sa han følgende i et intervju med TV 2:

– Det er spesielt, men å gå fra Lillestrøm til Vålerenga, det går kanskje. Det er som å gå fra Everton til Liverpool, men å gå motsatt vei er vanskeligere.
Svar
#16
(10-03-2024, 02:42 PM)Ettlagioslo Skreiv: Er så herlig det Fagermo sa etter at han måtte gå;

- Med Vålerengas klubblogo på brystet sendte Fagermo flere stikk til klubben han nå trener.

Og da han selv var ferdig i klubben og blitt erstattet av tidligere Lillestrøm-trener Geir Bakke, sa han følgende i et intervju med TV 2:

– Det er spesielt, men å gå fra Lillestrøm til Vålerenga, det går kanskje. Det er som å gå fra Everton til Liverpool, men å gå motsatt vei er vanskeligere.

Skjønner ikke hvordan supporterne deres kan akseptere dette. 
Blir litt som om vi skulle ha hentet Arne Erlandsen og Frode Kippe som trenere. 
Nå har de fått for seg at Fagermo visstnok skal ha holdt med Lillestrøm da han var et barn (noe som selvfølgelig er feil) så da bruker de det som en unnskyldning.

Gøy at de også velger en trener som står for det komplett motsatte av deres egen spillestil og identitet. Gleder meg til å se Frankenstein sine monstere forsøke seg på VM i støttepasninger, det kommer til å bli stygt  Big Grin
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)