Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Comet tirsdag 22.10.24. kl. 1830
#1
Vi leder serien!

EHL Standings - Hockey/Norway

Inviterer til «bamsekamp» | Vålerenga

Tirsdagskamp altså. Grunnen tror jeg er at lørdag skjermes som kampdag fordi det skal være Hockey Classic i Håkons Hall, Lillehammer-Storhamar. Ingen andre kamper i EHL lørdag pga av dette. Så har de andre har valgt å spille søndag. Tre kamper spilles da. Så har Frisk og VIF blitt enig om at helgas kamp spilles fredag i Asker. Derfor kan vi ikke spille mot Comet på torsdag. Den spilles derfor tirsdag (det samme med Frisk-Lillehammer). Jeg synes dette er en dårlig løsning. Frykter meget labert oppmøte tirsdag. Hadde vært bedre med kamper torsdag i Jordal og i Varner Arena søndag. Med kamp fredag i Asker kolliderer det også med Stabæk-VIF i OBOS-ligaen som spilles på Nadderud samtidig med hockey-kampen. 

Samtidig er det litt rart å invitere til bamsekamp hvor vi skal kjøpe bamser til 100 kr som skal kastes på isen uten å gjøre noe med prisen på barnebillettene. De koster det samme som i alle andre kamper, dvs mellom 100 og 150 kr. De kunne og burde vært satt ned til f.eks 50 kr flatt.

Det ble 3 kampers karantene for Alexander Bonsaksen etter en 5+20 for krysstakling på en Lillehammer-spiller.

https://www.hockey.no/fair-play/spillern...bonsaksen/

4:01 igjen av 1. periode https://play.tv2.no/sport/ishockey/ehl/l...?play=true
Svar
#2
Lite attraktiv kamp på en lite attraktiv ukedag. Blir nok ikke folkefest på Jordal i kveld.
Comet er jo et lag vi bør og skal slå, så det blir spennende å se om vi unngår bananskallet. Comet er sammen med Stjernen ganske soleklar tabelljumbo, men de har spilt noen ganske tette kamper og scoret en del mål. Så vi bør være påpasselige med å slippe dem til for mange skudd.

Hva skjer med Bonsa egentlig? Den andre disiplinærstraffen på kort tid. Til nå har han fått fem kampers utestengelse til sammen. Bør vel kanskje passe seg litt?
Svar
#3
Vi mangler Bonsaksen, Karlsson og Karterud. Mowe, Mætanen og Torrissen erstatter.
Svar
#4
Enkel seier til slutt, synd det ikke ble tosifra.
Synes Mowe imponerte når vi hadde flyten og fram til 2-0. Så ble han litt prega når Comet satte inn 1-2 og var litt med i matchen. Mot slutten var han god igjen.
Jeg ble ordentlig imponert over hvor god han var med puck. Han bør vi gi mer spilletid mot de dårligere laga.
Koch derimot, der er det mye rart om dagen og jeg synes syndt på fyren. Hva skjedde med han i Sverige? Det virker å sitte mentalt siden han gjør en del enkle blemmer. Han er god med puck, men gjør en rekke gale valg som gir motstander brudd og sjanser imot.

Artig med masse bamser forøvrig, barna koste seg. "Nitten", "Nitten", "NIITTTTEEN!" ... "Niern", "Niern". Godt å se unge hockeyspillere uten snev av peiling på hva gutta utpå der heter. Disse kommer tilbake til amfi'n Smile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)