Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobilisering til kampen mot Stabæk
#1
Heart 
Fått med meg 3 stk som holder med Enga, men ikke vanligvis frekventerer alle kamper. Noen bedre Heart
Svar
#2
Strålende!

Gjerne endre navnet på tråden slik at vi har en kamptråd i samme slengen.

De tre neste kampene er vel de viktigste kampene vi har hatt siden 2008. 
De kan ha samme betydning som kampen i 2003, vi surrer i noe som vi må ha svar på etter sesongen.

Men du har et strålende initiativ. Vi må mobilisere for neste kamp, den er så viktig at man blir kvalm av å tenke på det.
Svar
#3
Alle til Valle!
Svar
#4
La oss fylle opp Intility og skremme Stabæk ned til OBOS. Er det noe tidspunkt laget trenger støtte så er det nå.
Svar
#5
Klubben burde sette ned prisene på billettene og reklamere hardt for matchen.
Svar
#6
Huff, her er jeg ambivalent.
Er vi sikre på at det er mer publikum gutta trenger?
Pleier de å senke skuldrene og spille festfotball når tribunetrøkket er på topp?
Klarer vi å støtte? Og kun støtte? Eller blir det ukvemsord og kvesting når det butter (for det gjør det alltid i løpet av en kamp)?
Gir det gutta våre selvtillit at vi maser om "Kom igjen, Enga" (dere jobber ikke godt nok), mimrer om Kaasa i Istanbull (alt var bedre før), at dette er selve livet (dere skuffer oss stort om dere ikke leverer) eller rett og slett religionen vår (dere spotter oss ved å ikke levere). Eller når vi synger om søppel eller på annet vis om oss sjøl (VI er Vålerenga, dere er bare innom).

Jeg drømmer om spillersanger til det kjedsommelige (DU er helten, DU er helten og DU er helten) og en tribune som jubler, klapper og hoier for hver minste prestasjon som ikke er farlig (Bra, gutta! Fortsett sånn!). Fortelle gutta at vi trur på dem, helt konkret. Ikke bare trua på Vålerenga, men trua på Sjøeng, Bitri, Strandberg, Kiil-Olsen, Jensen, Borch, Riisnæs, Bjørdal, Strand, Hagen, Jukle, Håkans, Ofkir, Ilic, Børven osv...

Mistenker nesten at tomme tribuner kunne gjort gutta godt mot Stabæk, men for all del, vi får gjøre vårt beste og la nerver og dritsnakk ligge hjemme og heie frem gutta. Om vi klarer å ta 3 poeng for 3. gang på hjemmebane, så smaker det godt for både de på banen og de på tribunen at vi er flere som deler festen.
Svar
#7
(11-06-2023, 11:55 AM)Østblokka Skreiv: Klubben burde sette ned prisene på billettene og reklamere hardt for matchen.

Tåler Gutta fulle tribuner?
Svar
#8
(11-06-2023, 10:12 PM)Lilleberg Skreiv:
(11-06-2023, 11:55 AM)Østblokka Skreiv: Klubben burde sette ned prisene på billettene og reklamere hardt for matchen.

Tåler Gutta fulle tribuner?

Bronse i 2020 uten tribune Big Grin
Svar
#9
Jeg må innrømme at jeg tenker i samme baner. Hver gang vi har fulle tribuner så går vi skikkelig på trynet. Om vi møter Barca eller Ulsteinvik 2 spiller null rolle så lenge det er viktig og det er mye folk på tribunen.
Svar
#10
Vært en gjenganger i mange år dette. Med et par unntak snubler vi når vi inviterer til fest. I år har østblokka levert helt sinnsykt og vi har ikke vært så ræva på over 20 år.
Burde vi legge mer vekt på det mentale når vi henter spillere? Vet bla. Klopp alltid spør folk som kjenner til spillere han er interessert i om hva slags typer de er. Et mentalt godt rustet kollektiv funker bedre enn et lag med gode ballspillere..?
Ilic har spilt i Serbia så han takler det åpenbart.

Kanskje vi kan håpe på mindre trykk i OBOS neste år, så rykker vi i det minste opp...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)