Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Frisk - VIF lørdag 22.02.25. kl. 1830
(02-25-2025, 09:15 PM)BohemFraØst Skreiv:
(02-24-2025, 06:08 PM)Flemmern Skreiv:
(02-24-2025, 07:24 AM)BohemFraØst Skreiv:
(02-23-2025, 11:58 PM)Flemmern Skreiv:
(02-23-2025, 11:05 PM)BohemFraØst Skreiv: Hvordan kan du si at 3-0 målet er en tabbe? Han blir jo helt tatt på senga av det rævva passet til Bonsa, aldri i verden om han forventer den der.

Da tror jeg du skal se kampen i reprise. For det første er IKKE Bonsa på banen da Tuben slipper inn 3-0 målet.
For det andre, er det et skudd fra Lunde Hermansen, rett innenfor blå, udekka, som går inn - i tillegg på snapp sia.
Det er en grunn til at han ble bytta ut for å si det sånn.

Her ser du høydepunktene

Spol fram til 0250 og se selv. Her ser du også i slow motion, ovenifra, at Tuben ser pucken, men bommer når han skal plukke den.

Blanda 2-0 og 3-0 målet, et skudd han burde tatt ja. 

Nå rota Arnkværn det til for oss i DNB sist, han er ikke så mye stødigere.

Ingen er ufeilbare, men Tuben gjør langt flere tabber enn Arnkværn. Tuben er ingen toppkeeper spør du meg. Klare mangler som spill med puck, elendig på spaksiden og gir for mange unødvendige returer, samtidig som han for ofte holder igjen pucken da han kan slippe den. Han er normalt en god puckstopper, men utover det har han store begrensninger.
Arnkværn derimot, vet du hva man får. Han er bedre på alt det nevnte, og man ser det spesielt på fokuset han er i under kampene. Veldig flink til å lese spillet og skuddene.

For all del, Tuben er ingen dårlig keeper, men han er ikke den keepern som gir oss titler.

To håpløse mål Arnkværn slapp inn nå mot Narvik. Ikke noe bedre enn Tuben i det hele tatt.

Har du sett 1 kamp i år eller? Eller har du en agenda mot Arnkværn? Kanskje du er i familie med Tuben, eller kompis? Virker spesielt å komme med en sånn kommentar.
Alle med litt hockeykunnskap har sett at Arnkværn har vært bedre enn Tuben i år, og det er ganske enkelt å få med seg.
Som jeg nevnte tidligere, ingen er ufeilbare. 

Men du må gjerne mene noe annet enn meg, det er lov.

Hva skal man mene etter en sånn kamp da? Narvik så faktisk bedre ut enn de har gjort noen gang synes jeg. Ser ikke ut som et bedriftslag og er relativt flinke til å føre pucken framover og komme til sjanser.
Vi ser at vi er like dårlige som vi har vært hele sesongen i motstanders sone, vi havner bare i rundvanta. Til og med Narvik kommer med flere spillere foran mål og får avslutta.
Jeg skjønner ikke hvordan oppsett vi har i offensiv sone? Skal vi ha 2 mann bredt bak mål, 2 på blå og en "free card"? Vi havner alt for ofte som perler på en snor, rundt i vanta.

Litt endringer av rekkene blir jo naturlig når vi mangler enkelte, så vi får se når sluttspillet starter hvordan det ser ut. Jeg håper han går tilbake til de som spilte sammen i starten av sesongen. Da var det litt form over spillet iallefall.
Overtallet har blitt endra tilbake til det som var så bra tidlig, meget fornuftig selvom vi ikke scorer.

Hvis ikke Arnkværn var dekka på første skudd, burde han tatt den selvfølgelig. Mål nummer 2 er ikke hans feil da pucken bråstopper i motspiller foran mål mens han forflytter seg til motsatt som er helt korrekt. Mål 3 er uflaks da pucken treffer han i skøyta/loffen langs isen og går inn. Siste målet er en kontring vi havner på etterskudd og Bonsa ikke tar ut sin mann som setter returen.

Jeg kan strekke meg til at Arnkværn burde tatt første om han ser utgangen. De 3 andre er ingen keepertabbe som "enkelte" mener.

Andersson ble nok dessverre sparka for sent til å gjøre noen store endringer, men det er lov å håpe.
Svar
(02-25-2025, 09:33 PM)Flemmern Skreiv:
(02-25-2025, 09:15 PM)BohemFraØst Skreiv:
(02-24-2025, 06:08 PM)Flemmern Skreiv:
(02-24-2025, 07:24 AM)BohemFraØst Skreiv:
(02-23-2025, 11:58 PM)Flemmern Skreiv: Da tror jeg du skal se kampen i reprise. For det første er IKKE Bonsa på banen da Tuben slipper inn 3-0 målet.
For det andre, er det et skudd fra Lunde Hermansen, rett innenfor blå, udekka, som går inn - i tillegg på snapp sia.
Det er en grunn til at han ble bytta ut for å si det sånn.

Her ser du høydepunktene

Spol fram til 0250 og se selv. Her ser du også i slow motion, ovenifra, at Tuben ser pucken, men bommer når han skal plukke den.

Blanda 2-0 og 3-0 målet, et skudd han burde tatt ja. 

Nå rota Arnkværn det til for oss i DNB sist, han er ikke så mye stødigere.

Ingen er ufeilbare, men Tuben gjør langt flere tabber enn Arnkværn. Tuben er ingen toppkeeper spør du meg. Klare mangler som spill med puck, elendig på spaksiden og gir for mange unødvendige returer, samtidig som han for ofte holder igjen pucken da han kan slippe den. Han er normalt en god puckstopper, men utover det har han store begrensninger.
Arnkværn derimot, vet du hva man får. Han er bedre på alt det nevnte, og man ser det spesielt på fokuset han er i under kampene. Veldig flink til å lese spillet og skuddene.

For all del, Tuben er ingen dårlig keeper, men han er ikke den keepern som gir oss titler.

To håpløse mål Arnkværn slapp inn nå mot Narvik. Ikke noe bedre enn Tuben i det hele tatt.

Har du sett 1 kamp i år eller? Eller har du en agenda mot Arnkværn? Kanskje du er i familie med Tuben, eller kompis? Virker spesielt å komme med en sånn kommentar.
Alle med litt hockeykunnskap har sett at Arnkværn har vært bedre enn Tuben i år, og det er ganske enkelt å få med seg.
Som jeg nevnte tidligere, ingen er ufeilbare. 

Men du må gjerne mene noe annet enn meg, det er lov.

Jeg er ikke fan av Tuben heller jeg, ingen av de er gode nok. Er ikke rart å påpeke feil som skjer NÅ. 

Siden du spør, har sett alle hjemmekampene live + noen bortekamper. Resten på tven, ikke bekymre deg for det. Hockey kunnskap har jeg også!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)