(03-02-2025, 08:27 PM)BohemFraØst Skreiv: (03-02-2025, 08:17 PM)sorum2 Skreiv: Glissent var det vel ikke. Men det er klart at når man fire uker før siste seriekamp setter prisen ned til 1 kr er det ingen som kunne vite om det ville bli en veldig viktig kamp om en evt 2. plass eller som nå hvor den ikke hadde noen betydning. Sitter du da med en billett til 1 kr er det kanskje lettere å bli hjemme enn om du har betalt 220 kr.
Jo, det var mange tomme seter i går.
Alle skjønner jo grunnen for at det ikke var stinnbrakke i går, men er ikke første gangen man skryter om utsolgt og det er mye ledig i år. En stor gjenganger, veldig kjedelig
Faktisk.
Ja, det kan oppfattes som skryt når det opplyses om at en kamp er i ferd med å bli utsolgt eller allerede er utsolgt. Samtidig er det jo nødvendig informasjon som klubben er nødt til å gi.
Jeg tror det er veldig sammensatt hvorfor vi ser så mange ledige seter på kamper hvor det er opplyst at det er utsolgt. Vi skal huske på at man kan kjøpe billetter til kamper langt frem i tid. Det kan skje ting i mellomtiden som gjør at du allikevel ikke får gått på kamp. Også blant de med sesongkort er det flere som ikke går på alle kamper. Selv er vi to, men min kamerat er bare på halvparten av kamper. Jeg ser også andre rundt oss som ikke alltid kommer.
På de utsolgte kampene har jeg inntrykk av at noen presser seg inn på ståplass-feltene slik at setene blir stående tomme. Jeg ser også at på HC-tribunen fylles det opp med folk som setter seg på ledsagerstoler eller velger å stå i stedet for å gå ned til plassene sine på tribunen. Det kan dreie seg om 30-40 stk som da etterlater 30-40 tomme stoler,
En ting klubben kunne se på var et opplegg for at de med sesongkort kan la klubben selge plassen hvis man ikke skal på kamp. Og at også folk med billetter de ikke skal bruke kan overlate til klubben å selge plassen på nytt. Spesielt viktig ved utsolgte kamper.