Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2024/2025
Lett å være etterpåklok men sykt irriterende at vi kastet Gillam på dør! Keeper av høy klasse som vi hadde trengt!
Svar
(03-13-2025, 10:50 AM)Ingar Skreiv: Han får sikkert ny kontrakt,men jeg syntes han er alt for dårlig.Bøttevis av rutine men han er altfor treng og melder seg helt ut når det virkelig gjelder.Ikke alderen på sin side heller!

Mener du treg?
For det er han jo virkelig ikke.

Forøvrig har Røymark kontrakt også neste sesong.
Svar
https://www.vif-hockey.no/article/8zjkalw4z-49ejd/view

Røymark har kontrakt neste sesong også.
Svar
Håper Myggen (eller neste sesongs trenere, dersom det ikke blir ham) virkelig får satt sitt preg på laget.

Vi trenger definitivt å fylle på med unge, sultne og fremadstormende spillere. Skal vi ha inn importer, må det være solid kvalitet som virkelig produserer i form av Donati / Booth. Det koster, men det må det gjøre dersom man skal ha muligheten til å vinne gull.

Vi vil også få igjen for det i form av enda mer publikum, mer medieomtale, bedre hockey og resultater, og en bedre totalpakke å selge inn til nettverket.
Svar
Sorry - jeg som blingsa på elite prospects. dere har selvfølgelig helt rett ang Røymark
Svar
Ifølge VårtOslo er Todd Bjorkstrand nære å bli vår nye hovedtrener!
Svar
(03-18-2025, 05:59 PM)Ingar Skreiv: Ifølge VårtOslo er Todd Bjorkstrand nære å bli vår nye hovedtrener!

Han var jo i Oilers 5 sesonger og kjenner norsk hockey bra vil jeg mene.
Aner ikke hvorfor han og Oilers gikk hver sin vei, men det har kanskje en naturlig forklaring?

Eliteprospects

Gulltreners mystiske farvel
Svar
https://www.tv2.no/sport/apen-for-valere.../17562580/

Petter Thoresen har åpnet døra på gløtt for Vålerenga. 

Her er det tjensteforsømmelse om klubben ikke undersøker mulighetene for å få Thoresen hjem!
Svar
(03-18-2025, 06:57 PM)Flemmern Skreiv:
(03-18-2025, 05:59 PM)Ingar Skreiv: Ifølge VårtOslo er Todd Bjorkstrand nære å bli vår nye hovedtrener!

Han var jo i Oilers 5 sesonger og kjenner norsk hockey bra vil jeg mene.
Aner ikke hvorfor han og Oilers gikk hver sin vei, men det har kanskje en naturlig forklaring?

Eliteprospects

Gulltreners mystiske farvel

Jeg tror det var litt misnøye etterhvert fra Oilers-garderoben mot Bjorkstrand. Han er en "gammeldags" type coach som setter knallharde krav til alle rundt seg. Akkurat det vi trenger nå med andre ord. Det kan fort spøke for tilværelsen til flere av våre profiler hvis han blir ansatt. En type som Karterud kan nok fort bli vraka vil jeg tippe.

Hvis vi ikke får lokka Petter hjem fra Hamar nå mener jeg vi bør signere Bjorkstrand på en 1+1-årskontrakt, hvor begge parter har mulighet til å avslutte neste vår om det ikke skulle fungere.
Svar
Ser på et annet forum at Sebastian Johansen ryktes til Sparta.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)