Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2025/2026
Mats Rosseli Olsen trener med VIF!
Svar
(Igår, 10:18 AM)sorum2 Skreiv: Mats Rosseli Olsen trener med VIF!

Forsinka aprilsnarr? Hva i alle dager er det med denne klubben og skadeprega gamlinger som har hatt sine beste dager, og kun har nedadgående kurve?
Svar
(Igår, 11:16 AM)HaraldsPokal Skreiv:

Forsinka aprilsnarr? Hva i alle dager er det med denne klubben og skadeprega gamlinger som har hatt sine beste dager, og kun har nedadgående kurve?

Om han kommer tilbake til nivået han hadde før skaden må jo dette være gode nyheter vel? Høy snittalder ja, men vanskelig å takke nei til kenna og rosseli mener nå jeg
Svar
(Igår, 11:29 AM)Perkules Skreiv:

Om han kommer tilbake til nivået han hadde før skaden må jo dette være gode nyheter vel? Høy snittalder ja, men vanskelig å takke nei til kenna og rosseli mener nå jeg

Selvsagt skal Kenna og Rosseli spille for oss hvis de kan.
Svar
Ken Andre bekreftet for 26/27
Svar
(Igår, 12:15 PM)TreogNitti Skreiv:
(Igår, 11:29 AM)Perkules Skreiv:

Selvsagt skal Kenna og Rosseli spille for oss hvis de kan.

Kenna er forståelig såfremt han holder seg skadefri, men Rosseli kan da umulig være aktuell? Ikke spilt siden 22/23 og vil trolig ikke komme tilbake til toppnivået. 

Vi har allerede flere eldre og etablerte spillere - nå trenger vi å tenke nytt. Vi er og blir en kokosklubb når gamle trenere og spillere blir henta gang på gang. Hadde det ført til suksess, så for all del - men vi har sett hvordan det har endt før.
Svar
Jeg ser helt klart poenget ditt. Men nå er det nesten et halvår før pucken droppes på Jordal igjen. Så det er rom for å la Mats få prøve seg frem tenker jeg. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har hatt troen på at han skal komme tilbake, men gjør han det er han jo klasse etter EHL standard. Jeg er fortsatt avventende, er nok en god mulighet for at han nå prøver og ser at det ikke går. Hadde gjerne tatt en bøtte med et aldrende lag en av de kommende sesongene, på tross av at det kommer en nødvendig rebuild etter. Roy har hatt alle disse gutta på landslaget, han kjenner de godt og de kjenner han godt, ce vet akkurat hva han krever. Klarer ikke se for meg at noen av disse kommer til å skli rundt på en skøyte. Særlig ikke etter årets sesong, tror det er et revansjesugent og klart mannskap vi får se i september. Mathis Olimb er eldst av alle og var vel vår beste forrige sesong.
Svar
Mathis og Kenna på Kveldsnytt. Spol til kl. 2312. https://tv.nrk.no/direkte/nrk1?autoplay=#start=23:00
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)