Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sarpsborg - Vålerenga
Sånn ellers er det synd at Nogueira ikke er mer kampfit.
Har vel ikke hatt lov til å trene med Halmstad, men kanskje han kunne lagt ned litt mer egeninnsats. Hva vet jeg.

Og hva med venstreback plassen mot Fredrikstad nå?
Hedenstad kanskje ute med hjernerystelse.
Og Palass fortsatt skadet vel om tre dager.
Samt Nogueira som ikke er i form til mer enn en omgang.
Starte med Strand er jo en mulighet...
Svar
(10 timer siden)Caanradi Skreiv: Sånn ellers er det synd at Nogueira ikke er mer kampfit.
Har vel ikke hatt lov til å trene med Halmstad, men kanskje han kunne lagt ned litt mer egeninnsats. Hva vet jeg.

Matchfit blir en kun ved å spille kamper, kan ikke trene seg til det.
Svar
Er det forøvrig noen som vet hva som feiler Elias Hagen?
Kommer innpå i strålende flott vårvær med vanter.
Svar
(11 timer siden)Oldtimer Skreiv: Den får Bakke ta på sin kappe. Håpløs somling ned det byttet.

Helt enig og dets skjer dessverre altfor ofte. Ikke første gangen det skjer at mål imot kommer som en følge av manglende bytter. 

Tror vi samtidig skal si oss fornøyde med et poeng på bortebane. Serien blir nok jevnere enn folk tror.
Svar
Godt fornøyd med poeng i dag og poengfangsten så langt i år.

Synd vi ikke får bytta tidligere og rappa alle poengene.

Skal man være litt kritisk så var de fleste her inne bekymra for to ting før sesongen: bredden i forsvar og kvaliteten på spissene våre. Ingen av de to bekymringene har blitt mindre etter to kamper. Hedenstad måtte tidlig ut og takket være grise flaks og en generaltabbe av en svensk klubb hadde vi en brasse å sette inn. Han visste at han har mye fotball i seg og at han er et stykke fra kampform. Mot ffk onsdag har vi for pallas og Hedenstad ute så da er vi veldig sårbare.
Braja imponerte ikke i dag heller selv om han var nærme et mål på stupheading. Rijks fikk mer tid enn sist ute å vise seg fram. Vi får håpe det snur
Danskene var ikke så gode i dag synes jeg, men riisnæs var fantastisk. Det var Ambina og.
De neste tre kampene blir tøffere enn denne.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)