Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Brann lørdag 3. mai 18:00
Alt ligger til rette: Det er vår i lufta, vi spiller hjemme på Intility, klubben melder om drøssevis solgte billetter (13.000 sist jeg så) og det skal spilles fotball på en lørdag.

Brann leder serien med en kamp mer enn Bodø, og har foreløpig dunka inn fire seire og ett tap. Tapet kom i serieåpningen mot Fredrikstad, som også ser ganske solide ut. Seirene har de hentet fra Strømsgodset x2, Tromsø og Bryne. Ingen av disse har sett spesielt solide ut, så spørsmålet er vel hvor vass motstand Brann egentlig har hatt møtt.
Det er med andre ord ingen walk over, men vi trenger heller ikke å legge oss ned i fortvilelse helt enda. Norsk Tipping holder Brann som favoritter med H-U-B:2,70-3,75-2,30. Selv har jeg trua på en tett kamp som ender med få mål og seier til Enga. 

Regner med få endringer i laget, men håper Mees får sjansen fra start.
Svar
Blitt "tradisjon" å legge ut kamptråd bare et par timer før kampen starter, så her var du tidlig ute Wink

Etter tapet mot Fredrikstad i åpningsrunden, så har Brann vunnet de fire neste etter å ha ligget under i tre av dem.

Tror det fort kan bli omvendt her.
Enga slipper ofte inn mål tidlig hjemme, og Brann må jo være ekstra bevisst på å starte kamper bedre nå.

Tipper 1-0 til Brann innen 10-15 min, men at vi kjemper oss tilbake og vinner 2-1.

Sånn ellers fascinerende hvordan Brann sin suksessfaktor fortsatt består i bruk av flere "avdankede" Enga-spillere. Særlig Horn Myhre skulle vi vel gjerne fortsatt hatt her.
Svar
Byttet inn Riisnæs på fantasylaget mitt for denne runden,så jeg satser på at han kommer for ot leke seg
Svar
Får ikke høy odds her på forumet på sat vi får en goal av Myhre, Finne eller Castro....

Helt ærlig så krever jeg bare innsats her! Håper selvsagt på både ett og tre poeng, men brann ser sterke ut sammenlignet med oss.
For all del! Er bla. Sjøeng, Ambina og Risnæs på sitt beste kan alt skje.

Jeg er i utgangspunktet gretten allerede da jeg ikke fått dratt på kampen, men ingenting snur humøret som en seier mot fjellnisseneWink Kom igjen Enga!!
Svar
Da er det solgt 14.000 billetter!
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)