Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opplading til kveldens skjebnekamp
#1
Av alle opplevelser jeg har hatt i livet så er det tre jeg setter høyest. Over alle andre. Høyere enn å få egne barn. Høyere enn mitt eget bryllup. Jeg har ikke vært flau over å fortelle om hvordan jeg har rangert mine beste minner heller, og jeg vet folk har flira av meg. Men dem om det.

Rangeringen er som følger:

1. Kampen i Vallhall mot Sandefjord i 2003. For en berg og dalbane av følelser. Min mest sinnssyke dag.
2. Seriegull i 2005. Opplevelsen i Skien var fantastisk, men det som skjedde bak Rådhuset var prikken over i`en. 
3. Cupfinalen 1997. Vi spiller i første divisjon og vinner ganske greit over eliteserielaget Godset. Første tittel siden 1984. Vi var tilbake!

Sjekk ut hvordan mitt livs største opplevelse utartet seg; https://www.youtube.com/watch?v=yjMW-PEkJqk 

Nedturene får vår vi ta ved en annen anledning.

Kom igjen Enga!
Svar
#2
Nyyydelig.

Kom igjen Enga!!
Svar
#3
Er nervøs for det her altså. Det jeg er mest nervøs for er at vi ikke scorer så mange mål. Vi kan levere en ganske god kamp og likevel kanskje bare komme unna med med et uavgjort eller en etmålsledelse. Tror det skal mye til for at vi avgjør dobbeltoppgjøret på bortebane. Og jeg vet ikke om jeg orker en vinn eller forsvinn hjemmekamp altså. Det er 20 år siden Sandefjord med det sitter fortsatt i.

Så for meg er Kristiansund bare et kjempestort bananskal det gjelder å ikke skli på.

Jeg håper at vi har samme taktikk i dag som i de siste kampene. Prioriterer defensiv trygghet, selv om vi spiller mot antatt dårligere motstand. Når kampen får satt seg så kan vi ta mer tak i ting.
Svar
#4
Laget:

Sjøeng
Borchgrevink - Strandberg - K. Olsen - O. Jensen- Juklerød
Strand - Hagen - Bjørdal
Håkans - Ilic

5-3-2 -> 3-5-2 tror jeg.

KBK pleier å være helt forferdelige kamper føler jeg. Et realt drittlag der tjuvtriks og stygge taklinger sitter lett. De kommer garantert til å skli rundt utpå matta med knottene først.
Håper gutta våre er innstilt på krig, og at dommer mentalt gidder å stille til kamp.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)