Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sannheten om Stefan Strandberg.
#1
Det er utrolig skuffende å se at kaptein Stefan Strandberg pisser så totalt på rolla han har fått som kaptein, forbilde og leder. De begrunner det med at: "Stefan har som kjent mediefri av ulike årsaker". - Tina Wulff. I går.

I dag: "Stefan og resten av spillerne har ferie, så ingen er tilgjengelig" Tina Wulff til Dagbladet.

Litt senere til TV2: "Stefan har ikke lyst å snakke med media".  Så kapteinen har ikke lyst, så da skal han slippe?

Jonsson til media: "Helt klart skulle vi ønske at Stefan snakka med media, vi må jo face media, men han kommer sikkert til å snakke med media senere en gang". Så, Stefan gjør som Stefan vil uten konsekvenser?

Dette er en spiller som tidligere har måtte, som kjent er beklage for diverse utspill, både internt og eksternt.

I følge lokalavisa Lister24 (hvor Strandberg opprinnelig er fra) har han en lønn på rett under seks (6!) millioner kroner i VIF + diverse bonuser og andre fordeler.

Enten må han ta seg alvorlig sammen, ellers må han ut!
Svar
#2
Divatakter.
Slenger med leppa uten å prestere selv.
6 mill i lønn.
Setter seg selv over klubben.

Få fyren langt vekk fra klubben
Svar
#3
(12-11-2023, 05:13 PM)Faktisk Skreiv: Det er utrolig skuffende å se at kaptein Stefan Strandberg pisser så totalt på rolla han har fått som kaptein, forbilde og leder. De begrunner det med at: "Stefan har som kjent mediefri av ulike årsaker". - Tina Wulff. I går.

I dag: "Stefan og resten av spillerne har ferie, så ingen er tilgjengelig" Tina Wulff til Dagbladet.

Litt senere til TV2: "Stefan har ikke lyst å snakke med media".  Så kapteinen har ikke lyst, så da skal han slippe?

Jonsson til media: "Helt klart skulle vi ønske at Stefan snakka med media, vi må jo face media, men han kommer sikkert til å snakke med media senere en gang". Så, Stefan gjør som Stefan vil uten konsekvenser?

Dette er en spiller som tidligere har måtte, som kjent er beklage for diverse utspill, både internt og eksternt.

I følge lokalavisa Lister24 (hvor Strandberg opprinnelig er fra) har han en lønn på rett under seks (6!) millioner kroner i VIF + diverse bonuser og andre fordeler.

Enten må han ta seg alvorlig sammen, ellers må han ut!
He he, finnes vel ingen annen klubb som vil betale han noe i nærheten av dette, så spørs om vi blir kvitt han
Svar
#4
Dere dømmer Stefan for hardt. Grunnen til at han var så ofte forbanna i går var vel at de andre spillerne ikke var påskrudde. Jeg tipper at keeper faka på Stefans oppfordring for at Stefan kunne samle spillerne i ring for en alvorsprat mens dommer og andre snakket med Sjøeng som lå nede. Men det hjalp jo ikke.
Svar
#5
(12-11-2023, 06:32 PM)KampenUltras Skreiv: Divatakter.
Slenger med leppa uten å prestere selv.
6 mill i lønn.
Setter seg selv over klubben.

Få fyren langt vekk fra klubben

Han har selvsagt ikke 6 mill i lønn selv om det er det skattelistene viser.
Svar
#6
(12-11-2023, 07:35 PM)Østblokka Skreiv:
(12-11-2023, 06:32 PM)KampenUltras Skreiv: Divatakter.
Slenger med leppa uten å prestere selv.
6 mill i lønn.
Setter seg selv over klubben.

Få fyren langt vekk fra klubben

Han har selvsagt ikke 6 mill i lønn selv om det er det skattelistene viser.

Hvorfor ikke? Det er ikke veldig unormal høy lønn. eks. Per Ciljan Skjelbred i RBK. Ikke toppnivå i toppklubb på han heller.
Svar
#7
(12-11-2023, 07:27 PM)Brumm Skreiv: Dere dømmer Stefan for hardt. Grunnen til at han var så ofte forbanna i går var vel at de andre spillerne ikke var påskrudde. Jeg tipper at keeper faka på Stefans oppfordring for at Stefan kunne samle spillerne i ring for en alvorsprat mens dommer og andre snakket med Sjøeng som lå nede. Men det hjalp jo ikke.

Jeg er forsåvidt enig her. Men han må komme og fortelle oss det. Fansen. Østblokka. Et dårlig rykte spres jævlig fort.

Jeg synes heller ikke han har vært såå dårlig i år. Hele laget har underprestert. Hvem får egentlig godkjent i år? Ilic? Riisnæs? Er ikke mange andre. Bare se på landslagskampene, der har han leda forsvaret på en ganske god måte. Det er noe med taktikken vår som ikke fungerer, hverken DEFs 4-3-3 eller GBs 5-4-1. For ikke å snakke om mangelen på bevegelse framover.
Svar
#8
https://youtu.be/tGaVCalJwKE?si=Os0stxm4wD1AmMax

I jakten på syndebukker, er det jo bra at han får sagt litt om egen situasjon. Alle må gjøre seg opp sin egen mening, men vi bør tenke på menneskene som står midt i dette også. Gjelder ikke bare ham og jeg er personlig mer opptatt av de som jobber rundt laget i bla VFE og spesielt styret. Vi må fokusere mer på det, enn på spillerne. Og hva denne psykologen har tilført, er også et åpent spørsmål. Samt de som sa ja til å ha et kamerateam tett på hele sesongen. Alt dette handler om rammene rundt laget. Ta med et trenerbytte i tillegg, så er bildet komplett.
Svar
#9
(12-12-2023, 11:00 PM)Kroken Skreiv: https://youtu.be/tGaVCalJwKE?si=Os0stxm4wD1AmMax

I jakten på syndebukker, er det jo bra at han får sagt litt om egen situasjon. Alle må gjøre seg opp sin egen mening, men vi bør tenke på menneskene som står midt i dette også. Gjelder ikke bare ham og jeg er personlig mer opptatt av de som jobber rundt laget i bla VFE og spesielt styret. Vi må fokusere mer på det, enn på spillerne. Og hva denne psykologen har tilført, er også et åpent spørsmål. Samt de som sa ja til å ha et kamerateam tett på hele sesongen. Alt dette handler om rammene rundt laget. Ta med et trenerbytte i tillegg, så er bildet komplett.

Så den, og ved første øyekast kan det se ut som han er blitt veldig urettferdig behandlet. Uten å dømme han, så klarer jeg ikke helt å forstå hvordan han ikke har tid til sønnen sin?? Fotballspillere har ikke like lange dager som andre som jobber vanlige jobber. Langt der i fra. Dumt hvis noen har derevet en "hat kampanje" mot ham, men det har jeg ikke fått med meg. Dette interviewet virker litt "jeg vasker mine hender fri fra skyld", og som sagt tidligere, ikke en kaptein verdig.
Svar
#10
(12-12-2023, 11:00 PM)Kroken Skreiv: https://youtu.be/tGaVCalJwKE?si=Os0stxm4wD1AmMax

I jakten på syndebukker, er det jo bra at han får sagt litt om egen situasjon. Alle må gjøre seg opp sin egen mening, men vi bør tenke på menneskene som står midt i dette også. Gjelder ikke bare ham og jeg er personlig mer opptatt av de som jobber rundt laget i bla VFE og spesielt styret. Vi må fokusere mer på det, enn på spillerne. Og hva denne psykologen har tilført, er også et åpent spørsmål. Samt de som sa ja til å ha et kamerateam tett på hele sesongen. Alt dette handler om rammene rundt laget. Ta med et trenerbytte i tillegg, så er bildet komplett.

Det gamle forumet er jo stengt, men før sesongen skrev jeg der at 2023 kom til å bli et jævla sirkus fordi klubben ikke var samstemt på noen som helst måte.

Markedsadelingen gjorde en god jobb med å hausse opp. Bl.a. dra inn det TV-teamet. Men at det dessverre ikke virket som om sportslig hadde fått med seg at det skulle satses. De klarte ikke å finne midtstopperen vi trengte og de klarte ikke å finne 6'eren vi trengte.

Så fikk vi det SPZ ut fra i sommer (som var vel fortjent) og han satte seg selv foran klubben. Og så har vi Layouni-gate og Mehran-gate. Inn med ny trener og ny formasjon midt i sesongen. Det har vært alt annet enn rolig.

Før sesongen var jo Strandberg ute og sa at det ikke var dette han var blitt lovet. Jeg vet ikke hva han ble lovet, men det virker som om det også var uenighet mellom JJ og Fagermo. En spiller som Strandberg (når vi hentet han) kommer jo ikke for å få tiden til å gå og hjelpe noen guttunger ut i Europa. Så tror jeg Strandberg var blitt lovet en satsing? Ja, det tror jeg. Det er bare en person som kan love det og det var han som var i kontakt med Strandberg, altså JJ. Tror jeg at JJ løy til Strandberg om en satsing? Nei, det var åpenbart ikke sant. Men jeg tror at JJ fortalte han det han trodde var sannheten. 

Så det var tydelig at det var totalt kaos. Og ansvaret for det ligger jo hos han som var daglig leder. Han hadde jo sin egen agenda oppi dette, som var å selge spillere så han slapp å få kjeft av Trøim. Og på toppen av det igjen så har du styret i fotballklubben som tydeligvis ikke ante hva de skulle gjøre. Og et kaotisk gjenvalg av styreleder ingen egentlig ville ha.

Som Lincoln sa, a house divided cannot stand. Hadde alle trukket i samme retning så hadde dette gått helt fint.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)