04-21-2025, 03:21 PM
Svak dommer og linjedommere. Forsvaret,ambina og lange sliter. Bytt ut Lange med Strand..
Vålerenga - Rosenborg
|
04-21-2025, 03:21 PM
Svak dommer og linjedommere. Forsvaret,ambina og lange sliter. Bytt ut Lange med Strand..
04-21-2025, 03:23 PM
04-21-2025, 03:58 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 04-21-2025, 04:08 PM av KampenUltras.)
0-2 og game over.
Sinnsykt svake fremover, spiss som triller ballet rett på keeper om han kommer til en avslutning og ikke stort sett bedre bakover. Dette blir en lang sesong. Vi har en, EN spiller som skaper omtrent alt av sjangser for oss så langt denne sesongen, Riisnæs. Skal vi unngå en sesong i de absolutt nedre delene er vi avhengig av han.
Hva skal man si? Dere med en smule blå øyne innser vel kanskje at våre spisser og spesielt Brajanac ikke er god nok, eller hva?
Da kan vi i det minste legge den diskusjonen død, med mindre jeg blir beskyldt for å drive heksejakt ...... Brajanac ser ut som om han løper med et strykebrett tredd ned i shortsen. Den situasjonen hvor han er i offside, løper rakt fra midtsirkeln istedenfor å bøye av, og får en luke på drøyt 10 meter, sier alt om nivået hans. Når han da bruker hele påskeferien på å stokke beina i et forsøk på å avslutte, bør det fortelle alle der ute om at denne fyren ikke kommer til å putte mange mål. Vi gjør ellers en god kamp synes jeg, men det gjøres en del dårlige valg utover i kampen. Disse feilene vi gjør, setter RBK opp i gode posisjoner og skaper et vedvarende trykk. Spesielt venstresiden er svak. Elendige pasninger fra Vinicius og Sørensen resulterer i mange tapte baller. De få gangene Vinicius treffer med pasninger, er støttepass. Lange, som ofte er ledig inn i banen fra Vinicius, får aldri ballen og kommer ikke inn i matchen før langt ut i andre omgang. Høyresiden er bra selv om Sjåtil sliter i enkelte situasjoner som blir avgjørende dessverre. Oppsummert har vi et godt nok lag, bortsett fra på spissplassen. Hadde vi hatt en som veit hvor målet står, hadde vi hatt flere poeng for å si det sånn.
04-21-2025, 04:46 PM
(04-21-2025, 03:58 PM)KampenUltras Skreiv: 0-2 og game over. Vi spiller da absolutt jevnt med Rosenborg. Og, hadde vi hatt en ok spiss, ville vi tatt poeng her. Men innleggene dine er konstant negative, så det evner du ikke å se. Drev heksejakt på Ambina, men da han begynte å prestere, ikke et jævla ord fra deg.
04-21-2025, 04:53 PM
9-5 i avslutninger på mål og 0-2 som resultat(det jeg tippet).
Ikke så verst kamp i banespillet i grunnen, men hva hjelper det når Braja er så dårlig der fremme. Har tro på at Rijks ville kunne satt 1-2 av de sjansene Braja fikk....på klokskap og større fart. Han ville bl.a nådd gjennomspillet før keeper i det 50. minutt...og vips, så hadde det vært 1-1. Men Braja starter garantert mot KBK også. Skjønn det den som vil.
04-21-2025, 05:02 PM
Bra kamp egentlig. Synd vi ikke har en spiss som holder nogenlunde elisteserie nivå - da tror jeg det hadde blitt poeng. Men ellers ser vi ut som et Eliteserielag. Skulle gjerne hatt litt mere fart på en av kantene også.
04-21-2025, 05:12 PM
Bakke og Myhre bruker litt tid på å skifte, men de skifter alltid riktig. Vi ga opp posisjonsspillet og begynte å gi verktøy og støtte til Riisnæs. Vinicius er en klassisk brasiliansk back, og han var utrolig i dag. Det irriterer meg at Sørensen og Brajanac støter borti hverandre når Vinícius går til bunns, dette må øves på. Å bringe Bjørdal og Riisnæs nærmere hverandre var stort for begge. Sørensen hadde nok en dårlig kamp og det er bekymringsverdig, han må være mer involvert i spillet og ikke bare i overgangen. Brajanac gjorde det han kunne, men han burde kunne gjøre det bedre foran mål. 1,85xG veldig dårlig
04-21-2025, 05:57 PM
Det er jo bare å takke en svak dommer for at Ambina ikke blir utvist. Kunne fort blitt mer enn to baklengs da.
04-21-2025, 06:20 PM
Svake foran begge mål ..
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|