Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
Litt mer om spillern her
https://www.nordicbet.dk/da/blog/nordicb...syssel-ff/

Ekstremt høfelig sier treneren. Midtbanespiller som skårer mål og er svært intelligent.

Kan han bli en større suksess en Rune Rune lange å å å å å
da?
Svar
(05-27-2024, 10:38 PM)Caanradi Skreiv:
(05-27-2024, 10:23 PM)Theo 66 Skreiv: Joshua King ferdig i Fenerbahce…

Ikke akkurat noe løp og kjøp.
Blir vel i tilfelle bare en ny Kamara i klubben.
Skadeforfuglt og spørsmålet er hvor motivert han er.
Endelig får vi en ny Carew debatt, bare med et annet navn Wink
Svar
Sorry, men jeg tror ikke Joshua King og Kamara er helt samme sak. Hvis han vil hit så sier jeg ja takk.
Svar
(05-27-2024, 08:36 PM)JohnF Skreiv:
(05-27-2024, 07:51 PM)Stenzenga Skreiv: Vraker LSK og Sarp Tongue Tongue Tongue

Skjønner jeg godt. Bakke har vel fortalt ham hvordan det er å bo der.
Er det tenkt som en erstatning for Håkans, eller styrking av stall/startellever?

Tiltenkt å erstatte Håkans
Svar
Ok? Hvordan er egentlig ståa med Haakans? Han var jo så positiv til å bli og nå nekter han eller er han skadet og "streiker"???
Svar
Erstatteren på plass lenge før salget. Her snakker vi planlegging. Det kan vi vel si oss fornøyd med?
Svar
Vi kan kalle det planlegging. Om det er god eller dårlig planlegging avhenger av hvor god denne dansken er. Dette er vel den 21.spilleren JJ henter. Og med tanke på treffprosenten hans fram til nå så er jeg litt avventende til hvor bra det her er.
Svar
Er også interessant hva som står videre i nettavisen-artikkelen:

"Nettavisen er også kjent med at Vålerenga har fulgt med på flere spillere i dansk fotball som vurderes. Blant dem en midtstopper og en spiss"
Svar
Jeg er lettet og glad for at vi er godt i gang med å finne spillere som kan forsterke oss og det er ingen tvil om at vi trenger flere. 

Dicko må dessverre erstattes. Hagen er ute lenge. Om vi får behold Ambina vet vi ikke. Kamara virker helt kald selv om vi aldri kan gi opp håpet. 

Håkans har vært skadet en stund og det går rykter om at han kanskje selges til sommeren. 

Man trenger ikke være en fagmann for å identifisere ett av stedene hvor skoen trykker for oss nå. 

Levangers toppskårer har 13 mål 

Egersunds toppskårer har 11 mål 

og vår toppskårer har 

....

3 mål. 

Det er jo litt bak. 

Joa vi håper at både Rijks og Jones skal hamre inn mål framover, men til nå har de fått til mye bra, men ikke vært særlig effektive. 

Kanskje kan danske Lange da hjelpe oss. 
Mye høres veldig bra ut. Han er god teknisk, er i en fin alder der vi mangler spillere, trolig lettere å integrere enn folk som har spilt et helt annet sted. 

Men en liten bekymring er dersom man ser fra hvilke posisjoner på banen han har skåret. 
I følge transfermarkt står han med 11 mål på 23 kamper som attacking midfilder. Det er vel Bjørdals posisjon det da. Og den spilleren som etter min mening har fungert best for oss i det siste. Men for all del vi trenger mer enn en spiller i alle posisjoner. 
Som venstre ving har han kun tre mål og like mange assist på 26 kamper. Det høres jo ut som på nivå med de vi har her fra før Wink 
Center forward har han kun vært fire kamper, ett mål da så 25 % er ikke så gærent, men muligens litt få observasjoner til å være bombesikker.
Svar
Virker som han har vært meget god på samme nivå der så høres i første omgang meget bra ut. Spesielt når flere klubber i ES har vært på ham..
Blir ikke helt klok på posisjonen hans da. Vil tro han går inn på venstre kant, da vi har god dekning på midten (om Risnæs flyttes ned) og han ikke ser ut til å ha spilt noe særlig på høyre.
Ingen tvil om at vi trenger mer dybde så godt vi får ham inn tidlig.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 22 Gjest(er)