Avstemning Jeg tror jeg tror:
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
at Håkans selges eller lånes ut
9.43%
10 9.43%
at Håkans starter mot Start
15.09%
16 15.09%
at Ofkir selges eller lånes ut
13.21%
14 13.21%
at Ofkir får spilletid mot Start
2.83%
3 2.83%
at vi signerer noen nye før vinduet stenger
13.21%
14 13.21%
at vi låner noen nye før vinduet stenger
3.77%
4 3.77%
at vi låner ut noen før vinduet stenger
12.26%
13 12.26%
at vi selger noen før vinduet stenger
11.32%
12 11.32%
at Bob Bradly forsvinner fra Stabæk før september
9.43%
10 9.43%
på sommeren
9.43%
10 9.43%
Totalt 106 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tippetråd Juli og August - evig flopp eller Enga på topp?
#11
Takk Caarandi, godt du er frisk igjen. Den coviden nekter å gi seg ja, senest i dag var det en som brøt TDF pga det. Det var jo den som sikra Levanger delt NM gull i 2020. 

Ulf hadde jeg glemt ja, tenk at jeg kunne glemme Ulf. Men da har jeg fått lagt inn dem som en av ålesunds motstandere i åpningsinnlegget.

Og med ditt tips er det nå kun en kamp igjen som ikke er gardert 3072 rekker blir det om man skal ha med aller fem tippernes gardering. Det er kun enighet om det viktigste at vi tar mer enn 12 poeng.
------‐‐-------------------------

Hehe, grubla litt på den der med Levanger og delt førsteplass, men skjønt'en etter et par minutter.
Bra med noen sånne gåter av og til.

Nesten utilgivelig av deg å glemme Ulf, ja.
Vi eier da empati i Enga! 
Særlig etter å ha vunnet 8-0.

Kos deg med garderinger!
En gang i tiden garderte jeg meg med tre jenter til Gardeballet.

(07-11-2024, 02:38 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(07-11-2024, 02:28 PM)Caanradi Skreiv:
(07-11-2024, 02:16 PM)Ettlagioslo Skreiv: Caanradi; Enga har da slått FC Lyn i seriespill siden 2008. Vi vant 4-1 i 2009, så konka dem. Derbyspøkelset lever. Snart 6000 dager?

Rettet nå. Husket feil, men selv om ett år mindre, så er det et grusomt spøkelse vi har hengende over oss der gitt Tongue Ja, nærmer seg 6000 dager som vestkantfolket kan kose seg med....våren 2026 etter mine beregninger.

Hææææ?

Det er de som har spøkelset hengende over seg. Det nærmer seg 6000 dager siden DE slo oss.

Alt ettersom hvordan man tolker det.
Enga har jo ikke slått Lyn i seriespill siden 2009.
I grunnen er det de som har spøkelset hengende over seg ja, men de vet å vri det motsatt vei.
Svar
#12
Selvsagt er det de som har spøkelset hengende over seg. Ikke vår skyld at de har ravet rundt nede i divisjonene i årevis, og at vi ikke har kunnet møte de. Utenom cupen da, men der har vi også vunnet hver gang.
Svar
#13
(07-11-2024, 03:07 PM)Ettlagioslo Skreiv: Selvsagt er det de som har spøkelset hengende over seg. Ikke vår skyld at de har ravet rundt nede i divisjonene i årevis, og at vi ikke har kunnet møte de. Utenom cupen da, men der har vi også vunnet hver gang.

Bare prøvde å sammenligne/ironisere med forrige periode det var snakk om derbyspøkelset. Fra 80-tallet og til 2009.
Da var det jo også mange sesonger som lagene ikke møttes, men Lyn-supporterne telte dager og år.

Og så noe helt annet:

Om jeg skriver innlegg/svar med bare noen minutters mellomrom i en tråd her, så blir de ofte slått sammen.
Kan bli seende litt uryddig ut.
Mulig for ansvarlig her å gjøre noe med det?
Svar
#14
Vedrørende dette såkalte spøkelse: Liin har spøkelse. De regnet sånn før. De tapte høsten 1985 men vant våren 2002. Og dermed var de lissom plutselig ubeseira i 16 og et halvt år selv om de hadde venta på revansj i samme antall år. Nå har de ikke vunnet i seriespill siden høsten 08. Så kan det uansett slås fast at i 08 og 09 så møttes vi i eliteserien. Så den gangen vi eventuelt møtes i eliten igjen så kommer måten å regne på opp igjen..
Svar
#15
B
H
H

H
U
B

H
B
U

B
B
B
Svar
#16
B
B
U
B
U
B
H
U
H
B
B
U
Svar
#17
BBU UUB HBU BBB.
Svar
#18
B
H
U
U
B
U
H
B
H
B
H
B
Svar
#19
Dette var da unødvendig vanskelig, men jeg får prøve meg jeg og.

B
B
H
B
U
U
H
U
U
B
H
U
Svar
#20
BHB HBB HBU BUB
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)