Takk Caarandi, godt du er frisk igjen. Den coviden nekter å gi seg ja, senest i dag var det en som brøt TDF pga det. Det var jo den som sikra Levanger delt NM gull i 2020.
Ulf hadde jeg glemt ja, tenk at jeg kunne glemme Ulf. Men da har jeg fått lagt inn dem som en av ålesunds motstandere i åpningsinnlegget.
Og med ditt tips er det nå kun en kamp igjen som ikke er gardert 3072 rekker blir det om man skal ha med aller fem tippernes gardering. Det er kun enighet om det viktigste at vi tar mer enn 12 poeng.
------‐‐-------------------------
Hehe, grubla litt på den der med Levanger og delt førsteplass, men skjønt'en etter et par minutter.
Bra med noen sånne gåter av og til.
Nesten utilgivelig av deg å glemme Ulf, ja.
Vi eier da empati i Enga!
Særlig etter å ha vunnet 8-0.
Kos deg med garderinger!
En gang i tiden garderte jeg meg med tre jenter til Gardeballet.
Alt ettersom hvordan man tolker det.
Enga har jo ikke slått Lyn i seriespill siden 2009.
I grunnen er det de som har spøkelset hengende over seg ja, men de vet å vri det motsatt vei.
Ulf hadde jeg glemt ja, tenk at jeg kunne glemme Ulf. Men da har jeg fått lagt inn dem som en av ålesunds motstandere i åpningsinnlegget.
Og med ditt tips er det nå kun en kamp igjen som ikke er gardert 3072 rekker blir det om man skal ha med aller fem tippernes gardering. Det er kun enighet om det viktigste at vi tar mer enn 12 poeng.
------‐‐-------------------------
Hehe, grubla litt på den der med Levanger og delt førsteplass, men skjønt'en etter et par minutter.
Bra med noen sånne gåter av og til.
Nesten utilgivelig av deg å glemme Ulf, ja.
Vi eier da empati i Enga!
Særlig etter å ha vunnet 8-0.
Kos deg med garderinger!
En gang i tiden garderte jeg meg med tre jenter til Gardeballet.
(07-11-2024, 02:38 PM)Ettlagioslo Skreiv:(07-11-2024, 02:28 PM)Caanradi Skreiv:(07-11-2024, 02:16 PM)Ettlagioslo Skreiv: Caanradi; Enga har da slått FC Lyn i seriespill siden 2008. Vi vant 4-1 i 2009, så konka dem. Derbyspøkelset lever. Snart 6000 dager?
Rettet nå. Husket feil, men selv om ett år mindre, så er det et grusomt spøkelse vi har hengende over oss der gitt Ja, nærmer seg 6000 dager som vestkantfolket kan kose seg med....våren 2026 etter mine beregninger.
Hææææ?
Det er de som har spøkelset hengende over seg. Det nærmer seg 6000 dager siden DE slo oss.
Alt ettersom hvordan man tolker det.
Enga har jo ikke slått Lyn i seriespill siden 2009.
I grunnen er det de som har spøkelset hengende over seg ja, men de vet å vri det motsatt vei.