Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(07-21-2024, 10:39 AM)Blue 1978 Skreiv: Jeg vil tro at det handler om at det for noen klubber så er det mindre risiko å leie spillere enn å kjøpe/overta deres kontrakt. Jeg tror man allerede har forsøkt å selge han til en ganske lav pris, men at ingen har vært interessert.

Handler trolig om et lån hvor all lønn overtas samt at det betales en brukbar sum for selve lånet.

Det er hva som er mulig å få til. Bort med ham!
Svar
Sånn, da var alt ute i media.
Svar
(07-21-2024, 08:14 PM)Stenzenga Skreiv: Sånn, da var alt ute i media.
Var det det @Stenzenga ? Mener at du i ett av innleggene dine skrev at noen av salgene ville vekke reaksjoner , men utlånet av Ofkir og salget av Kreuz er jo ingen breakings news  , spes når vi har fått Jarl? 
At AKR ikke ønsker å signere kontrakt er jo kiipt , men heller ingen super nyhet , hvis det garvde du siktet til. Håper dog Jones gjør det snart,,det samme med AHKSmile
Svar
(07-21-2024, 08:30 PM)Blue 1978 Skreiv:
(07-21-2024, 08:14 PM)Stenzenga Skreiv: Sånn, da var alt ute i media.
Var det det @Stenzenga ? Mener at du i ett av innleggene dine skrev at noen av salgene ville vekke reaksjoner , men utlånet av Ofkir og salget av Kreuz er jo ingen breakings news  , spes når vi har fått Jarl? 
At AKR ikke ønsker å signere kontrakt er jo kiipt , men heller ingen super nyhet , hvis det garvde du siktet til. Håper dog Jones gjør det snart,,det samme med AHKSmile

Sikta til at Kurd blir solgt. Et par her var rimelig irriterte over at vi slapp Opsahl en gang i tida, og føler dette er litt samme type salg.
Svar
Jakter de en back til Stenzenga, eller er de lite sannsynlig at en forsvarsspiller kommer inn om ikke en forsvarsspiller forsvinner?

Vi har en meget sterk tropp nå, men den er ubalansert. Vi har få forsvarere og mange på midtbanen og i angrep.

Kurd avgang er verken noe supportere eller klubben ønsker, men man kan aldri love bort spilletid og om det er kravet hans for ny kontrakt så kan vi ikke bli enige.

Ellers skremmer det meg litt at både Odd og Ham Kam kun ville ha Ofkir på lån, jeg skjønner veldig godt at klubben som henter en spiller ønsker det, men ser liten verdi i det fra vår side. Og kanskje er vi for rause med spillere og de andre klubbene når vi låner ut med opsjon.

Håkans får gå om det kommer et høyt nok bud, det er fair. Men hadde vi leid ut han og for et halvt år hadde det vært håpløst. Her snakker jeg rent hypotetisk.

Kanskje skulle vi vært tøffere med Ofkir og. Finn en klubb som kjøper deg eller bli her. Vi ville neppe fått mye, men da kunne vi sluppet ny runddans om et halvt år.
Svar
(07-21-2024, 04:03 PM)christian1913 Skreiv:
(07-21-2024, 03:46 PM)Ettlagioslo Skreiv: Da ser det ut til at Ofkir er klar for Ham-Kam. Stakkars fyr.

https://www.tv2.no/overganger/direkte/#/...fkiravtale

Få han vekk

Nå fulgte jeg ikke såå godt med på hva han gjorda da vi rykka ned så mulig han var grinete og ville vekk, men han kom til klubben som en "lokal gutt" som drømte om å spille for Enga, så selv om han ikke har gjort det bra som vi har håpa er det liten ære i å hundse ham vekk. 

Han har skåra noe fine (og viktige) gåller, men alle med et minimum av fotballforståelse forsto at det at han skulle erstatte Layouni eller Saraoui ville bli svært vanskelig. Og spesielt når Enga kun var satt opp for å "gi ballen til vingene, så fikser de noe magi så vi skårer". Ofkir er ikke en sånn spiller, og vil aldri bli det (Ikke Håkans heller, selv om han har fart til enkelte magiske øyeblikk).

Så vidt jeg har fått med meg har Ofkir alltid gitt alt, han er bare ikke god nok for et lag som skal dominere kamper. Men jeg tror han kan lykkes i klubber som må kontre, og det må Hamkam.
Svar
Kan ikke huske at vi dominerte så mye i fjor. Var ikke god nok da heller.
Svar
(07-21-2024, 10:46 PM)NilsDN Skreiv: Kan ikke huske at vi dominerte så mye i fjor. Var ikke god nok da heller.

Du får lese avsnitt to en gang til da.

Og det er uansett ikke grunn til å hundse ham vekk. Han er ikke som Layouni.
Svar
(07-21-2024, 08:14 PM)Stenzenga Skreiv: Sånn, da var alt ute i media.

Angst nivået, er nå kraftig redusert, takk!  Angel
Svar
(07-21-2024, 11:00 PM)idle76 Skreiv:
(07-21-2024, 10:46 PM)NilsDN Skreiv: Kan ikke huske at vi dominerte så mye i fjor. Var ikke god nok da heller.

Du får lese avsnitt to en gang til da.

Og det er uansett ikke grunn til å hundse ham vekk. Han er ikke som Layouni.

Jeg er i utgangspunktet enig med deg i at det er viktig å huske hvordan spillere omtales her inne og Ofkir skal ha for at han ikke har laget noe drama som andre tidligere spillere har. Så tenker  jeg flere er enige her om at hans spillestil og styrker enten ikke passer eller er godt nok for oss. 

For egen del håper jeg han lykkes i Kamma og at de i iallefall ikke rykker ned  Da er sannsynligheten større for at de løser ut kjøpsopsjonenSmile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 18 Gjest(er)