Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
Vel...Lyn slo f.eks Stabæk 7-1 nylig og er et bedre lag enn Levanger, så best å spare noen spillere mot sistnevnte om det føles trygt og riktig for Bakke.

Så kan vi heller ta et par karantener i kampene mot Ulf og Åsane i kampene etter.
Svar
Sarpsborg 08 selger Meister til Frankrike for 100 millioner. På tide at vi også begynner å ta oss betalt for våre. Får bare rykke opp først så klart.
Svar
(08-15-2024, 09:17 AM)anhenrik Skreiv: Kjører selvfølgelig beste lag til hver kamp, og håndterer karantener om og når de kommer. No brainer! Sist jeg telte var 3 poeng mot Levanger like mange som 3 poeng mot Lyn. Å tenke at vi ikke kan knuse lyn med en karantene eller to er alt for defensivt.

Hallelujah! Helt enig! Å spare spillere fra start av andre årsaker enn behov for hvile mener jeg er feil strategi. Skjønt, om Olsen eller Jarl får gult mot Levanger skal jeg ikke riste på hodet om trenerne tar ut den andre...
Svar
(08-15-2024, 09:48 AM)NilsDN Skreiv: Sarpsborg 08 selger Meister til Frankrike for 100 millioner. På tide at vi også begynner å ta oss betalt for våre. Får bare rykke opp først så klart.

Franske medier har spekulert i en overgangssum på 850.000 euro. Vet ikke hvem som tar feil her, men ganske stor forskjellWink
Svar
https://www.vg.no/sport/i/pP1lKo/henrik-...for-rennes

Tror franskmennene har bommet med en 0. Største overgang foe S08.
Svar
Lyn har også et par spillere som må unngå gult kort mot Start mandag om de vil få med seg møtet med Enga fem dager senere.
Det gjelder midtbanespiller Bydal og midtbane-/forsvarsspiller Schneider.
Blant de viktigste spillerne for Lyn.
Begge har 3 gule.
Svar
Helt vilt med karantene etter 4 og 6 gule. Man er ingen "grisespiller" når man får 4 gule på 19 kamper. Den grensa bør opp, eller gjøre som i England der man har en kvote på første halvdel som deretter øker når halvveis er passert.
Svar
Glimt utestenger en fyr i 30 kamper etter å ha kasta fiskeboller på banen. Riktignok hadde denna fyren ryki på utestengelse tidligere, men dette er jo helt vannvittig nivå.
Daglig leder i Bodø sier også at straffen er riktig siden klubben har satt den. Hahaha, snakker om komiske Ali.
De som vil seg vondt kan lese mer her:
https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../16924313/
Svar
(08-16-2024, 11:07 PM)Loffen Skreiv: Glimt utestenger en fyr i 30 kamper etter å ha kasta fiskeboller på banen. Riktignok hadde denna fyren ryki på utestengelse tidligere, men dette er jo helt vannvittig nivå.
Daglig leder i Bodø sier også at straffen er riktig siden klubben har satt den. Hahaha, snakker om komiske Ali.
De som vil seg vondt kan lese mer her:
https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../16924313/

For en råtten type denne daglig lederen er som i lengre tid har slaktet supporterne sine for VAR-demonstrasjonene. 

Har han glemt at de vedtok på årsmøtet at klubben skal "jobbe aktivt i mot VAR"? Ja, det var sterkt i mot styrets ønske men han har ikke gjort noe som helst for å etterfølge dette - annet enn å vingeklippe supporterne.
 Hadde jeg vært Bodø/Glimt fan så ville jeg krevd hans avgang på dagen!
Svar
Jeg ser at det er kamp mellom Lillestrøm og LSK Kvinner 2 div for kvinner denne helgen. Litt usikker på hvem jeg håper skal tape. De har like drakter, samme merke og samme hjemmebane.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)