Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre 2024
I følge transfermarkt var han høyre back de to første cup rundene i 2022 og den første i 2023
Han har også en kamp der for u19, men det er vel ikke Fagermos fell Smile
https://www.transfermarkt.com/magnus-rii...ler/715508
Svar
(09-11-2024, 01:29 PM)Bohem33 Skreiv: I følge transfermarkt var han høyre back de to første cup rundene i 2022 og den første i 2023
Han har også en kamp der for u19, men det er vel ikke Fagermos fell Smile
https://www.transfermarkt.com/magnus-rii...ler/715508

Bra vi fikk oppklart det.
Svar
(09-11-2024, 08:48 AM)Goliat Skreiv: Her tar du feil, en av grunnene til at Riisnæs gikk var fordi DEF ville bruke han som back. 

Artig påstand. Kan ikke huske at Riisnæs gikk heller...
Gidder ikke sjekke hukommelsen min like grundig denne gangen.
Svar
Poenget mitt var til syvende og sist at Fagermo drev med forbanna mye rart. Odin Thiago Holm spilte mer eller mindre midtstopper i kampene der vi ikke styrte spillet. Riisnæs ble plassert på back fordi han ikke hadde nok muskler. Horn Myhre ble plassert på back. Udahl kunne ikke spille spiss alene. Kjartansson virket rådvill. Layouni elendig med unntak av høsten 2022. Osame skulle spille indreløper. Jeg er helt enig i at potensialet til Osame er høyt sentralt i banen, men da må han plassere som en hengene spiss eller tier. Oldrup skulle ha klippekort. Jatta spilte i to år før han viste noe som helst. Innhoppene kom på løpende bånd til tross for svikt på banen. Sett i ettertid er det bare tragikomisk med tanke på alle mulighetene han fikk og hvor kjapt han ble borte etter en liten god periode.

Han signerte Børven. Han signerte Bully foran Napoleon. Hentet Ishmael(?) på lån. Kvittet seg med Shala og Finne.
Svar
(09-12-2024, 12:30 AM)Majorstuen Skreiv: Poenget mitt var til syvende og sist at Fagermo drev med forbanna mye rart.

Vanskelig å være uenig i det. Fagermo sviktet på veldig mange områder.

Han brukte bare 5 overgangsvinduer på å lage et nedrykkslag av den troppen han overtok og tok medalje med. Som spillerutvikler var han også veldig begrenset.
Svar
(09-12-2024, 08:08 AM)NilsDN Skreiv:
(09-12-2024, 12:30 AM)Majorstuen Skreiv: Poenget mitt var til syvende og sist at Fagermo drev med forbanna mye rart.

Vanskelig å være uenig i det. Fagermo sviktet på veldig mange områder.

Han brukte bare 5 overgangsvinduer på å lage et nedrykkslag av den troppen han overtok og tok medalje med. Som spillerutvikler var han også veldig begrenset.

Fagermo fikk det ikke helt til, men så gjorde han bare det han fikk beskjed om. I ODD tipper jeg han var enerådende på måten han skulle vinne kamper på, mens her fikk han Tuva, som via oss, fortalte han hvordan han skulle vinne. Det holdt ikke med 3 plass, nei det skulle skje med gjennomsnitts alder på "21" år, og "bare egenprodusert".
Svar
(09-12-2024, 01:49 PM)Wild Touch Skreiv:
(09-12-2024, 08:08 AM)NilsDN Skreiv:
(09-12-2024, 12:30 AM)Majorstuen Skreiv: Poenget mitt var til syvende og sist at Fagermo drev med forbanna mye rart.

Vanskelig å være uenig i det. Fagermo sviktet på veldig mange områder.

Han brukte bare 5 overgangsvinduer på å lage et nedrykkslag av den troppen han overtok og tok medalje med. Som spillerutvikler var han også veldig begrenset.

Fagermo fikk det ikke helt til, men så gjorde han bare det han fikk beskjed om. I ODD tipper jeg han var enerådende på måten han skulle vinne kamper på, mens her fikk han Tuva, som via oss, fortalte han hvordan han skulle vinne. Det holdt ikke med 3 plass, nei det skulle skje med gjennomsnitts alder på "21" år, og "bare egenprodusert".

Ja og det har jo blitt diskutert en god del ganger. 

Problemet er at, som øverste sportslige ansvarlige, skulle sagt fra om at det ikke går. I stedet prøvde han å bli mer katolsk enn paven. Og var kanskje den som drev dette framover. Merkelig nok så skjønte han aldri at han ikke kom til å få sparken hvis en spiller ikke ble proff, mens dårlige resultater kom til å gi han sparken.

Han skjønte rett og slett ikke sin egen rolle tror jeg. I stedet for å få gode resultater og selge spillerne ut fordi de presterte (som i Bodø/Glimt), så ble spillerutvikling et mål i seg selv. Synd det ikke var noen voksne i rommet på den tiden, så hadde vi kanskje sluppet å spille OBOS i år.
Svar
Ser Hamkam starter med fire eks VIF spillere mot Glimt idag.
Tror ingen av disse fire ville vært selvskrevne i vår startoppstilling mot Åsane på mandag.
Svar
FFK slaktes i Molde. Måtte selvtilliten deres borte få seg en knekk, før 6. Oktober.
Svar
(09-14-2024, 07:12 PM)Ettlagioslo Skreiv: FFK slaktes i Molde. Måtte selvtilliten deres borte få seg en knekk, før 6. Oktober.

Det bør være mulig å slå dem. Det har ikke samme lag etter at de fikk ny hovedtrener.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)