VPN-forum
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Utskriftsvennlig utgave

+- VPN-forum (https://www.vpn.no/forum)
+-- Forum: Vålerenga sport og fritid (https://www.vpn.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Vålerenga Fotball (https://www.vpn.no/forum/forum-2.html)
+--- Tråd: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 (/thread-423.html)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Goliat - 05-26-2025

(05-26-2025, 06:20 PM)JohnF Skreiv:
(05-26-2025, 05:15 PM)Glennsoe Skreiv:
(05-25-2025, 07:55 AM)JohnF Skreiv: Erik Flataker kan være en vi burde se på i forhold til spissplass. Definitivt på vei opp og fram. Bør kunne la seg løse økonomisk.
https://www.tv2.no/sport/full-krangel-etter-vraking-aldri-opplevd-lignende/17765433/

Solbakken som agent da. Så god grunn til å være skeptisk sånn sett. Og planen er vel sikkert allerede at han skal til Molde.

Ja, hvorfor ikke.

Kan ikke huske hvordan han spilte mot oss...
Mener å huske han putta mot oss.
Nokså rask og tøff i kroppen. Plasserer seg godt i boksen.
Allerede en god OBOS-spiller.
Det er ikke gode Obos spillere vi trenger nå, vi trenger eliteseriekvalitet..

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Grimm - 05-27-2025

(05-26-2025, 11:02 PM)Niffen71 Skreiv: Hent David Nilsen [...]

Kult at han ikke vant en eneste kamp med lsk men vet ikke helt om vi vil hente en som pisser inn i teltet hele tida. Vi har nok av de fra før.

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Wild Touch - 05-27-2025

(05-26-2025, 04:22 PM)Glennsoe Skreiv: Meget skeptisk til King..

For gammel,skadeutsatt og han er ikke et arbeidsjern på banen heller..

Han har sagt i intervju at det eneste laget han kunne tenke seg å spille for i Norge er Molde. Vi trenger ikke en Harmet Singh igjen!!!!!!

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Østblokka - 05-27-2025

(05-27-2025, 05:40 AM)Wild Touch Skreiv:

Han har sagt i intervju at det eneste laget han kunne tenke seg å spille for i Norge er Molde. Vi trenger ikke en Harmet Singh igjen!!!!!!

Haha kilde på det, takk?

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Leksa - 05-27-2025

(05-27-2025, 07:05 AM)Østblokka Skreiv:
(05-27-2025, 05:40 AM)Wild Touch Skreiv:

Haha kilde på det, takk?
Det stemmer at han tidligere har sagt han bare vil spille for MFK.
Så sa han for noen uker siden på podcasten «Bakrommet» at han kunne tenkt seg å spille for VIF. 
Tror ikke man skal vurdere King som en som skal spille i førsteelleveren til VIF helg etter helg.

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - JohnF - 05-27-2025

(05-26-2025, 11:38 PM)Goliat Skreiv:
(05-26-2025, 06:20 PM)JohnF Skreiv:
(05-26-2025, 05:15 PM)Glennsoe Skreiv:
(05-25-2025, 07:55 AM)JohnF Skreiv: Erik Flataker kan være en vi burde se på i forhold til spissplass. Definitivt på vei opp og fram. Bør kunne la seg løse økonomisk.
https://www.tv2.no/sport/full-krangel-etter-vraking-aldri-opplevd-lignende/17765433/

Solbakken som agent da. Så god grunn til å være skeptisk sånn sett. Og planen er vel sikkert allerede at han skal til Molde.

Ja, hvorfor ikke.

Kan ikke huske hvordan han spilte mot oss...
Mener å huske han putta mot oss.
Nokså rask og tøff i kroppen. Plasserer seg godt i boksen.
Allerede en god OBOS-spiller.
Det er ikke gode Obos spillere vi trenger nå, vi trenger eliteseriekvalitet..

Det er et utsagn som står seg det. Ikke uenig i det utsagnet isolert sett.
Men jeg tror Flataker tar nivået og vel så det. 
Håper vi snapper ham opp, men tipper han hentes av Molde, Brann eller Viking. Mest sannsynlig Molde.

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - papajoao - 05-27-2025

Når det gjelder nivået, synes jeg du undervurderer Eliteserien for mye. Vi har PostNords beste midtbanespiller to år på rad på benken vår, mens PostNords nest beste spiller i 2023 er fri på markedet og scorer Sandefjords vinnermål mot Enga. Farji spilte også PostNord. Danilo Al Saed spilte Ettan i Sverige før han endte opp hos oss på jubileet vårt i Intility. Så lenge Bakke fortsetter å nedlegge veto mot gode signeringer fordi «han ikke har Eliteserie-nivå, han har ikke fysisk til å spille» og fortsetter å la Sjøvold sitte på benken, vil vi fortsette å se spillere som kunne og ønsket å komme hit og spille på høyt nivå i andre ligaer eller til og med score mot oss.

Jeg ønsker blant annet Flataker, Bo Hegland, Leo Bech Hermansen velkommen med velkomstbanner og konfetti.

Da du så på hytta vår i går, var alt jeg så depresjon.

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - NilsDN - 05-27-2025

(05-27-2025, 11:38 AM)papajoao Skreiv: Når det gjelder nivået, synes jeg du undervurderer Eliteserien for mye. Vi har PostNords beste midtbanespiller to år på rad på benken vår, mens PostNords nest beste spiller i 2023 er fri på markedet og scorer Sandefjords vinnermål mot Enga. Farji spilte også PostNord. Danilo Al Saed spilte Ettan i Sverige før han endte opp hos oss på jubileet vårt i Intility. Så lenge Bakke fortsetter å nedlegge veto mot gode signeringer fordi «han ikke har Eliteserie-nivå, han har ikke fysisk til å spille» og fortsetter å la Sjøvold sitte på benken, vil vi fortsette å se spillere som kunne og ønsket å komme hit og spille på høyt nivå i andre ligaer eller til og med score mot oss.

Jeg ønsker blant annet Flataker, Bo Hegland, Leo Bech Hermansen velkommen med velkomstbanner og konfetti.

Da du så på hytta vår i går, var alt jeg så depresjon.

Enig i mye her. Men jeg tror også jeg er enig i at vi må løse spissproblematikken vår med en spiller vi vet har nivået inne, ikke en vi håper på vil vokse inn i rollen en gang i fremtiden. 

Men det ene utelukker ikke det andre. Talenter er alltid velkomne. Men vi må hente ferdig vare også, ikke bare talenter.

Og det er jo noe jeg synes vi reelt har blitt dårligere på de siste par årene. Vi henter i Danmark, men virker som om vi har mistet interessen litt for norske talenter. Jeg mener også at det går an å sortere talenter i to ulike kategorier. Store talenter som vi knytter til oss tidlig i en kategori. Og yngre spillere som har gått litt under radaren som kanskje er litt eldre.

Stær Jensen kjenner vi. Han skal spille G19 EM nå og representerer Kjelsås. Sogndal-keeper Gjærdre Sætren er også med dit.
Luca Høyland (Skeid), Mathias Øren (Sogndal), Ekorness (Stabæk), Ghebreyohannes (Egersund) skal også dit. Det er 6 spillere som skal spille G18 turnering nå som er tilknyttet OBOS eller lavere. I tillegg vil jeg tro at det er late bloomers født i 2004 og 2005 vi også kan vurdere uten at jeg har full oversikt over dem da.  
Luca Høyland

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Glennsoe - 05-27-2025

Mees har ikke fått mange minuttene i eliteserien så langt av uvisse grunner.

Føler at han bør få en kamp eller 2 fra start til og vise seg frem. Ja,jeg vet at han ikke var all verden i cupkampen,men hvem var vel det?

RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - Østblokka - 05-27-2025

(05-27-2025, 07:44 PM)Glennsoe Skreiv: Mees har ikke fått mange minuttene i eliteserien så langt av uvisse grunner.

Føler at han bør få en kamp eller 2 fra start til og vise seg frem. Ja,jeg vet at han ikke var all verden i cupkampen,men hvem var vel det?

Viser han noe som helst som tilsier at han bør få den plassen de gangene han kommer inn? Rijks er ikke løsningen, vi trenger to nye spisser. Da ingen av de vi har i dag holder nivået.