Avstemning Stem på alt du tror
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi vinner 5-1
3.45%
2 3.45%
Vi taper 5-1
0%
0 0%
Vi vinner med annet resultat
29.31%
17 29.31%
Det blir uavgjort
5.17%
3 5.17%
Vi taper med annet resulat
0%
0 0%
Rijks starter
20.69%
12 20.69%
Thorvaldsen starter
0%
0 0%
Jukle starter
15.52%
9 15.52%
Strand starter
8.62%
5 8.62%
Vaflene smaker tran
17.24%
10 17.24%
Totalt 58 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5-1. 1-5? Moss - Enga Lør kl 16.00 Kamptråd i Tippeform
#21
Okei da, Brajanac har vært bedre enn Rijks...
Svar
#22
Thorvaldsen inn for og holde på ballen og vinne tid snart?

Tidligere i kampen når en mosse spiller traff dommeren med ballen sa kommentatoren at reglene er da at laget som traff dommeren skulle få frispark.
Rett etter Moss nikka den i stolpen traff ambina dommeren med ballen men da blåste han ikke og ga frispark til oss..
Svar
#23
(08-03-2024, 05:45 PM)Glennsoe Skreiv: Thorvaldsen inn for og holde på ballen og vinne tid snart?

Tidligere i kampen når en mosse spiller traff dommeren med ballen sa kommentatoren at reglene er da at laget som traff dommeren skulle få frispark.
Rett etter Moss nikka den i stolpen traff ambina dommeren med ballen men da blåste han ikke og ga frispark til oss..

Fordel siden Ambina fikk den rett tilbake.

Synes dommer var god for en gangs skyld.
Svar
#24
Borch får mye pepper på forumet her, men gud bedre for en fantastisk innleggsfot han har.
Tre fantastiske innlegg i dag, derav én av dem resulterte i scoring.
Solid kamp i dag og fin runde for oss.
Både xxx og Egersund taper terreng. Litt synd at Bryne vinner borte mot Levanger men alt i alt kjempefornøyd.

Raufoss skal virkelig få kjørt seg på Intility. Tapte hjemme mot Aafk i dag, og tidligere Vålerenga-spiller Kristoffer Hay må stå over kampen mot oss. Da er de betydelig svekket i forsvar.
Svar
#25
(08-03-2024, 05:56 PM)idle76 Skreiv:
(08-03-2024, 05:45 PM)Glennsoe Skreiv: Thorvaldsen inn for og holde på ballen og vinne tid snart?

Tidligere i kampen når en mosse spiller traff dommeren med ballen sa kommentatoren at reglene er da at laget som traff dommeren skulle få frispark.
Rett etter Moss nikka den i stolpen traff ambina dommeren med ballen men da blåste han ikke og ga frispark til oss..

Fordel siden Ambina fikk den rett tilbake.

Synes dommer var god for en gangs skyld.

Regel sier dropp hvis ballen havner hos det andre laget. Vanskelig å se på tv hvem ballen hadde havna hos hvis den ikke hadde truffet dommmer
Svar
#26
(08-03-2024, 06:05 PM)JohnnyJ Skreiv: Borch får mye pepper på forumet her, men gud bedre for en fantastisk innleggsfot han har.
Tre fantastiske innlegg i dag, derav én av dem resulterte i scoring.
Solid kamp i dag og fin runde for oss.
Både xxx og Egersund taper terreng. Litt synd at Bryne vinner borte mot Levanger men alt i alt kjempefornøyd.

Raufoss skal virkelig få kjørt seg på Intility. Tapte hjemme mot Aafk i dag, og tidligere Vålerenga-spiller Kristoffer Hay må stå over kampen mot oss. Da er de betydelig svekket i forsvar.
Enig med deg, Borch var god i dag. Løp opp og ryddet bra i forsvar i tillegg til noen fantastiske tversover pasninger hvor ett havner i mål. Bra kamp.
Svar
#27
Om kampen: kontrollert gjennomføring. Bra. Så står det selvsagt noe på tv2 om en gjeng idioter som ødelegger for alle oss andre ved å storme inn på tribunen uten billett. Det er bare trist og gjør meg oppgitt..
Svar
#28
Vi vant og på en sånn dag burde man kanskje ikke klage. MEN, er par ting som irriterte meg i dag!
1. at Risnæs ikke startet,
2. At vi venter som vanlig alt for lenge med å få inn friske ben.
3. At vi drøyer tiden når vi leder 2-0 og det er 5 min igjen av kampen. Helt unødvendig , vi burde gått for et tredje mål.
Svar
#29
Hærlig seier, men ser ut som Apeberget er på full fart tilbake. Flaut å lese om. En gang til så vanker det nok poengtrekk.
Svar
#30
(08-03-2024, 06:13 PM)Loffen Skreiv:
(08-03-2024, 05:56 PM)idle76 Skreiv:
(08-03-2024, 05:45 PM)Glennsoe Skreiv: Thorvaldsen inn for og holde på ballen og vinne tid snart?

Tidligere i kampen når en mosse spiller traff dommeren med ballen sa kommentatoren at reglene er da at laget som traff dommeren skulle få frispark.
Rett etter Moss nikka den i stolpen traff ambina dommeren med ballen men da blåste han ikke og ga frispark til oss..

Fordel siden Ambina fikk den rett tilbake.

Synes dommer var god for en gangs skyld.

Regel sier dropp hvis ballen havner hos det andre laget. Vanskelig å se på tv hvem ballen hadde havna hos hvis den ikke hadde truffet dommmer

Uansett en tullete regel mener jeg. Spillerne må klare å få ballen utenom dommeren. Hva blir det neste? At stangskudd skal tilbake til han som skøyt hvis den havner hos motspiller?

Grei kamp, og sikkert lurt å ligge litt rolig å vente på at et heltent Moss får rast fra seg de første 10. God kontroll etter det.

Sjøeng var god og våken
Borch var god synes jeg, bortsett fra tilbakespillet. Bør ikke glemme underlaget på grassmatter. Men herlige innlegg!
Hedenstad var også bra og offensiv. Elsker back-til-back-skåringer
Kill Olsen var trygg og god
Ditto Jarl
Ambina nær MOTM igjen. Hvis skudda hans begynner å sitte forsvinner han raskt.
Bjørdal god i dag, veldig mye involvert selv om han av og til tar for trygge valg.
Lange var under pari, men jeg skjønte ikke om det var han eller Strand som skulle være venstre"ving"...
Strand var god defensivt og jobba utrettelig, men er ikke veldig god framover
Jones var stor! Kremmerhusgåll og mye trickery. Min MOTM
Bran var ok, men jeg skjønner ikke helt hva han gir laget annet enn å være et oppspillspunkt. Burde hatt et mål da.

At Rijks ikke greide å putte må være en jobb for Mulder og Scully å finne ut av...
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)