Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2024/2025
Sportssjef Anders Myrvold og hovedtrener Fredrik Andersson presenterer Vålerengas spillere www.vif-hockey.no/article/2clasi4-49ejd/view
Svar
Vålerenga Ishockey tar samfunnsansvar | Vålerenga (vif-hockey.no)
Svar
VIF-Myrvold: - Ser ingen lag som har bedre backer enn oss

https://www.nitten.no/blogg/vif-myrvold-...er-enn-oss

PS! Tommi Taimi er skadet. Spilte med skadet hånd/finger (brudd?) i finalene. Rekker seriestart?
Svar
(08-22-2024, 09:59 PM)sorum2 Skreiv: VIF-Myrvold: - Ser ingen lag som har bedre backer enn oss

https://www.nitten.no/blogg/vif-myrvold-...er-enn-oss

PS! Tommi Taimi er skadet. Spilte med skadet hånd/finger (brudd?) i finalene. Rekker seriestart?

Mener å ha sett en del bilder av Taimi på is gjennom sommeren, men med gul drakt. Taimi hadde vel to brudd i håndleddet i finaleseieren og knall også en finger i siste match. Skulle nesten tro det var noe annet enn disse skadene hvis han først er på is? Han har hatt problem med en skulder som har hoppet inn og ut av ledd tidligere mener jeg å huske. Håper virkelig det er småtteri. Min favorittspiller!
Svar
Noen som vet noe om årets kapteins-team? Karterud som kaptein i dag, tror dere han skal inn?
Svar
(08-28-2024, 06:42 PM)Perkules Skreiv: Noen som vet noe om årets kapteins-team? Karterud som kaptein i dag, tror dere han skal inn?

Hele Kapteinsteamet er ikke bekreftet , det eneste er at Myrvold og Andersson sa i spiller presentasjonen som klubben publiserte at Røymark er kapteinen vår og hærføreren. Så da virker det som Røymark fortsetter som Kaptein og vil tippa at Bonsa,Olimb og Taimi er de andre kapteinene. Evt Rokseth/Haag
Svar
-- Ken André Olimb er på utgående kontrakt i den tyske DEL-klubben Schwenninger Wild Wings og har gått langt i å antyde at dette blir siste sesong ute før familien vender tilbake til Norge.

Som storebror Mathis sommeren 2021, tyder mye på at «Kenna» nærmer seg samme valg: Vålerenga eller Frisk Asker?

- Det kan bli forskjellige ting det sånn sett. Det er ingenting som er gitt, men jeg er topp motivert, kroppen er veldig bra og jeg har lyst til å holde på i mange år til. Det blir EHL på meg før jeg legger opp, ja, sa Olimb om det kommende klubbvalget i mai....

www.nitten.no/blogg/olimb-med-videre---motivasjonen-er-der

Det kan ikke være noen tvil om det klubbvalget. Kenna skal selvsagt spille med storebror Mathis i Vålerenga.
Svar
(09-03-2024, 09:03 PM)sorum2 Skreiv: -- Ken André Olimb er på utgående kontrakt i den tyske DEL-klubben Schwenninger Wild Wings og har gått langt i å antyde at dette blir siste sesong ute før familien vender tilbake til Norge.

Som storebror Mathis sommeren 2021, tyder mye på at «Kenna» nærmer seg samme valg: Vålerenga eller Frisk Asker?

- Det kan bli forskjellige ting det sånn sett. Det er ingenting som er gitt, men jeg er topp motivert, kroppen er veldig bra og jeg har lyst til å holde på i mange år til. Det blir EHL på meg før jeg legger opp, ja, sa Olimb om det kommende klubbvalget i mai....

www.nitten.no/blogg/olimb-med-videre---motivasjonen-er-der

Det kan ikke være noen tvil om det klubbvalget. Kenna skal selvsagt spille med storebror Mathis i Vålerenga.

Jeg har aldri sett på DEL, men ser han produserer lite poeng (9 på 48 kamper, og 0 på 6 kamper i sluttspillet) forrige sesong, samt -1 i +/- statistikken. 

Hva bidrar han med på isen og i laget? Statistikken er jo ikke imponerende. Med det sagt, trenger man hardtarbeidende grovarbeidere også. Jeg har som sagt ikke peiling på hva som er hans kvaliteter og svakheter, så jeg spør av ren nysgjerrighet.
Svar
Kenna Olimb er en klassespiller. Norges beste i VM 2023. Dessverre skadet under VM 2024. Var i 2. rekka i OL-.kval. Hadde 2+2 på 3 kamper. Ja, tallene i DEL sist sesong ser ikke så bra ut. Kan ha med hvilken rolle han fikk. Kenna og Mathis har vist på landslaget og i SHL at de har et veldig bra samspill https://www.eliteprospects.com/team/6/li...?tab=stats
Svar
(09-04-2024, 02:39 PM)sorum2 Skreiv: Kenna Olimb er en klassespiller. Norges beste i VM 2023. Dessverre skadet under VM 2024. Var i 2. rekka i OL-.kval. Hadde 2+2 på 3 kamper. Ja, tallene i DEL sist sesong ser ikke så bra ut. Kan ha med hvilken rolle han fikk. Kenna og Mathis har vist på landslaget og i SHL at de har et veldig bra samspill https://www.eliteprospects.com/team/6/li...?tab=stats

Da får vi jo bare håpe at han kommer hjem og blir forent med Mathis. Så får vi håpe at de klarer å holde seg skadefrie, og at Zucca også tar en liten tur til 26/27-sesongen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)