Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(01-13-2025, 04:08 PM)mestah Skreiv: Jeg mener Sjøvold også må regnes med her, og da har vi totalt syv spillere på de tre plassene på midtbanen (ikke medregnet Jarl eller Bully). Det er ekstremt god dekning for en klubb som ikke skal ut i Europa. Her er det bare å få solgt i hvert fall en spiller. 

Hvis vi har et supertalent på akademiet i samme posisjon så kan vi selge to.

Enig. Glemte han i farta.

Men jeg vet ikke hvem i så fall. Petter Strand blir 31 i år og nærmer seg "best før" datoen sannsynligvis. Hagen sliter jeg litt med å se at kommer til å slå virkelig gjennom her. Lange går på utenlandskvota og kan erstattes av en norsk spiller hvis nødvendig. Bjørdal, Riisnæs, Ambina og Sjøvold mener jeg vi ikke skal kvitte oss med. Får vi store bud så fair enough. Men de 4 bør ikke stå på en liste over spillere som er overflødige.

Så enten Lange, fordi han tar opp en plass på utenlandskvota, og kanskje kan erstattes av Hagen/Sjøvold/Strand.
Eller Hagen, fordi han ikke kommer til å få så mye spilletid sentralt. Strand tror jeg er verdt såpass lite at det er bedre å ha han i stallen enn å gi han bort for småpenger.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 01-13-2025, 04:42 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Fredmidt, Greb22, Stenzenga, 79 Gjest(er)