(04-08-2025, 02:27 PM)kaktus Skreiv:(04-08-2025, 01:23 PM)Bohem33 Skreiv: Ser man på Bitiri sine 15 siste kamper så har han spilt 90 min i 12 av dem, sittet hele kampen på benken en gang, spilt ett minutt en gang og spilt en omgang en gang.
https://www.transfermarkt.com/eneo-bitri...erein/6055
De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.
Oi, visst faen har du rett. Det var ikke fult så lystig lesing på hans vegne nei.
7 minutter på de siste 11 kampene var ikke mye å skryte av nei
Da er han ute av laget da.
Folk med bedre oversikt enn meg får svare på om ryktene jeg gjenga er sanne eller urettferdige.
Men uansett tviler jeg på at Bitiri får navnet sitt skrevet med gullskrift i våre historiebøker
Men det er klart at dersom han ikke får spille så er det vel enda mer tvilsomt om de benytter seg av opsjonen så da kan vi risikere å få han hjem og måtte ta stilling til om han bør ha en av de frie plassene eller ikke. Det går selvsagt an å prøve å låne han ut igjen så får man se om noen er interessert da.
--
Noe helt annet. Jeg leste på et annet forum at klubben skriver på X at Pallas og Hedenstad er klare for kamp onsdag.
Stemmer det?
Jeg har deaktivert kontoen min på X så jeg får ikke sjekka selv, men om noen andre vet noe så er det langt mer interessant for meg enn Bitiri.
Så får jeg beklage at det er rykter om egene spillere skal inn i troppen til neste kamp og ikke rykter om spillere som skal ut eller inn av klubben neste overgangsvindu.
(04-08-2025, 02:51 PM)NilsDN Skreiv:(04-08-2025, 02:27 PM)kaktus Skreiv: De siste kampene er på bunnen, ikke på toppen. Han har knapt spilt fotball i 2025.
Kan jo hende at de må kjøpe han hvis han spiller et visst antall kamper. Eller så er det bare noen som er bedre. Det er jo ikke så mye taktiske bytter på stopperplassen.
Det kan hende at de ikke bruker han for ikke å utløse en sånn klausul, men om man teller antall kamper han er involvert i så er det rart at han har så mange kamper med få minutter.
Han har tre kamper der han har spilt ett minutt, en der han har spilt to min og en der han har spilt tre min totalt 8 min fordelt på 5 kamper.