04-15-2025, 11:51 AM
(04-15-2025, 11:39 AM)NilsDN Skreiv: Jeg har faktisk litt tro på at vi går for King jeg da. Til tross for alder og sånt så holder han det gående i Frankrike. Kontrakten går ut i sommer og det er vel nå eller aldri. Det spørs jo litt hva han kommer som. Forsvarer helt sikkert en plass i troppen og i laget, men hvis vi forventer mirakler så blir vi sikkert skuffa. Klarer vi King OG en annen spiss inn i sommer så har ikke jeg noe mot det.
Ser ut som han har spilt en del i Frankrike i år faktisk. Men med King føler jeg det kan være veldig enten eller. Han må virkelig ønske å komme tilbake, gå kraftig ned i lønn, og samtidig være en leder i klubben - som går foran som en mønsterproff og setter standarden i treningsarbeidet. Jeg vet ikke om han er villig til å gjøre det.
Dette er også en overgang som fort kan koste oss mye, også blir han fort skadet eller egentlig er litt mett på fotballen. Han blir fort stjerna i klubben om han kommer tilbake, og hvis han da ubevisst er litt mett så påvirker det fort de andre også.