(04-15-2025, 11:51 AM)mestah Skreiv:(04-15-2025, 11:39 AM)NilsDN Skreiv: Jeg har faktisk litt tro på at vi går for King jeg da. Til tross for alder og sånt så holder han det gående i Frankrike. Kontrakten går ut i sommer og det er vel nå eller aldri. Det spørs jo litt hva han kommer som. Forsvarer helt sikkert en plass i troppen og i laget, men hvis vi forventer mirakler så blir vi sikkert skuffa. Klarer vi King OG en annen spiss inn i sommer så har ikke jeg noe mot det.
Ser ut som han har spilt en del i Frankrike i år faktisk. Men med King føler jeg det kan være veldig enten eller. Han må virkelig ønske å komme tilbake, gå kraftig ned i lønn, og samtidig være en leder i klubben - som går foran som en mønsterproff og setter standarden i treningsarbeidet. Jeg vet ikke om han er villig til å gjøre det.
Dette er også en overgang som fort kan koste oss mye, også blir han fort skadet eller egentlig er litt mett på fotballen. Han blir fort stjerna i klubben om han kommer tilbake, og hvis han da ubevisst er litt mett så påvirker det fort de andre også.
Ja, jeg var også betydelig mer skeptisk helt til jeg så at han faktisk er tilnærma fast i laget.
King er jo ikke så dum at han ikke skjønner det der. Han kommer jo ikke hit for å tjene penger. Han driver gratis fotballskole for unger på østkanten sammen med Zuccarellostiftelsen og skjønner jo at han ikke skal ødelegge statusen med bare å dasse rundt her. Så her er det litt vinn-vinn. Vålerenga kan bidra litt til fotballskolene hans og han kan bidra litt i klubben.
https://www.vg.no/sport/i/0VGg56/joshua-...t-er-mulig