04-15-2025, 12:59 PM
(04-15-2025, 12:43 PM)NilsDN Skreiv: King kommer da hit fra fast spill i Frankrike. Kamara kom hit fra benken i Sverige. Det er jo en forskjell der og?
King har ikke myye tid igjen på toppnivå. Men jeg tror han kan bidra her i 1,5 sesong.
Kamara satt en del på benken også fordi vi ønsket å prioritere andre spillere.
King har 200 kamper i Premier League og 100 fra Championship. Og 62 landskamper for Norge. Dette er noe helt annet enn Torgeir Børven som vil hjem fra tribunen i Tyrkia.
Hvis han vil runde av her så er jo det helt greit? Om han er 25% dårligere siden han var en toppspiss i Premier League så er han fortsatt bra nok.
Helt enig det, men hadde jeg fått tippe hva Kamara skulle få ut av fjoråret så hadde jeg trodd langt mer.
King har prestert bedre og er yngre, men jeg tror Kamara var mer motivert for å få det til her enn King vil være.
Det er vanskeligere enn man skulle tro å gå ned i nivå og samtidig dominere.
Det var kanskje det vi så i cupen og at de dårligere spillerne var mer sultne og derfor kjempet våre menn ut av stilen.
Vi har prøvd med Pagge, Lange, Flo, Børven og veldig mange andre gamle spisstjerner det blir sjelden en stor suksess.
Ørnen var fantastisk da han var up and comming, ikke like bra da han returnerte.
Det samme kan vel sies om Moa
Da tror jeg gamle midtstoppere ofte er bedre.