9 timer siden
(Igår, 11:37 PM)Majorstuen Skreiv:(Igår, 10:59 PM)Flemmern Skreiv:(Igår, 08:39 PM)NilsDN Skreiv: Målet til Vinicius var vel offside i dag. Men ingen VAR som griper inn.
Det var offside om vår mann er borti ballen i forkant, og jeg tror faktisk ikke han er det.
Regner derfor med at VAR også konkluderte på samme måte som meg, og da er det ingen offside. TV2 ønsker å skape drama som vanlig.
For meg virker det som at ballen skifter retning noe, men ingen bilder som viser at ballen toucher hodet hans. VAR-rommene virker å ikke gå inn i situasjoner der de ikke har bilder som beviser en klar dommerfeil i år. Det er jo for så vidt positivt i mine øyne. Da dømmer de i alle fall ikke noe de tror de ser.
Vi var heldige med Ambina i forrige uke, og første målet i dag.Som sagt. Jeg tror VAR-rommet så en liten regningsforamdring, men de hadde ingen bilder av at ballen var nær hodet til Ambina.
Ballen stryker nok såvidt innom Ambinas hår, men bildene kan ikke konkludere med det. Bra for oss og en lykkelig Vinicius (herlig å se hans glede i går!)