10 timer siden
(Igår, 03:56 PM)NilsDN Skreiv:Er forsåvidt helt enig i at Vinicius er et veldig godt kjøp. Han kan nok fortsatt bli attraktiv i utlandet, men håper opsjonen gjelder for han også der kontakten blir automatisk forlenget dersom vi løser inn opsjoenn . Er litt usikker på hvor mange mill vi har på bok og er redd for at vi har langt mindre enn noen av dere andre tror. Men skal sies at jeg har null peiling på dette.(Igår, 03:45 PM)papajoao Skreiv: Vinicius er den typen brasilianer jeg liker: god trening på det beste akademiet i landet, to år med spilling i Skandinavia/Øst-Europa med gode prestasjoner og mange spilleminutter.
En sjelden type, vi burde være fornøyde med den og gjøre alt vi kan for å beholde den hos oss i noen år.
Helt enig. I perfekt alder. Blir 24 i desember. Bare å kjøpe med en eneste gang. Det er samme med han som Ambina egentlig, man bare ser med en gang at det her kommer til å bli bra.
Perfekt fordi han i en alder av 24 kanskje begynner å bli for gammel for større serier. Så kjøper vi han så blir det ikke for å sende han til Nederland ved første anledning, men for å beholde han.
Og vi kan og bør gjøre det så fort som vi bare kan, sånn at vi har alt klart hvis andre nordiske klubber kommer på banen.
Må innrømme at Braja skuffet i går og det samme gjorde Mees. Skal sies at de har langt dårligere betingelser enn i Obos og jeg savner både mer far og flere innlegg fra kantene som de trenger for å bøtte mål.
Kunne dog vært interessant å prøvd Vinicius på venstre vingen og Sørensen på topp.Pallas hadde da tatt venstre backen. Det gjør oss selvfølgelig mer sårbare bakover,men vi har også en Hedenstad som kunne vikariert der og en Borch som kunne tatt Høyre plassen i alle fall frem til sommervindu. Hva tenker dere om det?