05-03-2025, 03:27 PM
(05-03-2025, 02:50 PM)Flemmern Skreiv:(05-03-2025, 01:47 PM)BohemFraØst Skreiv:(05-03-2025, 12:12 PM)Bohem33 Skreiv: Det var vel aldri planen at vi skulle kjøpe to venstre backer.
Men pallas leverte vel noe dårligere enn forventet i starten også ble Borch skade og senere solgt (selv om han ikke forlater oss helt enda) og så dukket vår nye brasilianske venn opp etter at klubben hans rota med papirene. Så da kasta vi oss og signerte han. Det var vel ikke noe vi forventet, men en mulighet som plutselig dukka opp.
Jeg tror aldri vi ville gått for Pallas om vi kunne signert brassen fra starten av. Men vi ville vel aldri trodd at vi kunne få en så god spiller, så der hadde vi rett og slett griseflaks.
Jokke sa i en podkasten Toppfotballl nylig at noen skal ut for å frigjøre plass til Promise, og at det fort kan være at vi vil han en ledig plass og for å gi oss litt handlingsrom. I så fall må to ut.
Det har vært mye fokus på hvem vi kan unnvære, men vi kan snu på det og spørre hvem må vi beholde.
Ambina, Vinicius, Tschiembe og Promise må registreres, men de andre er unnværlige tenker jeg.
Det er jo oppgjort og vedatt at spissene våre ikke er gode nok blant de fleste eksperter nå, så vil jo alt snu om det blir hattrick på en eller begge i kveld. Men står de fortsatt uten mål fram til sommeren så bør vel ingen av de fortsette.
Pallas er litt tricky siden han er ny og ikke har fått så mange sjanser, men er han kun backup så er det ikke krise om vi ikke har plass til han.
Sørensen ble benka sist, så kom han inn og skårte og kanskje er det han som er vår nye spiss. Jeg tviler på at han ofres, men både han og Lange er avhengig av å prestere.
Obasi har enda ikke fått spilletid på a-laget i år så det store gjennombruddet har latt vente litt på seg. Sist var han ikke troppen verken for første eller andrelag. Er han rett rundt hjørnet eller tenker man at utlån kunne vært noe?
Pallas var veldig god mot Viking og fikk en smell og var ute. Så det er nok ikke grunnen at han ikke har vært god nok.
Jeg er enig i det og synes Pallas er bedre enn den "kritikken" han får. Han er ikke like god offensivt som Vinicius, men står ikke noe dårligere defensivt.
Synes også Pallas har vært frisk. Meget god dekning der nå!!