Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
(05-30-2025, 08:40 AM)NilsDN Skreiv: Det beste hadde jo vært om vi hadde hatt en venstrebeint kantspiller på høyrekanten, men det har vi jo ikke. Og siden verken Promise eller Obasi heller er venstrebente så kommer vi neppe til å få det heller. Og da blir det bare en diskusjon om hvilken høyrebeint kantspiller som skal spille på venstre og hvem som skal spille på høyre. Og jeg mener vi kan prøve Sørensen der nå.

Promise er venstrebent. Det ser i hvert fall veldig sånn ut på de klippene som har blitt publisert. Men han er sikkert ikke klar for en startplass allerede, vil jeg anta. Kanskje vil han få noen innhopp og være foran Obasi i køen når han kommer? 

Men håper Obasi får noen innhopp og noen muligheter til å vise seg frem snart. I tillegg til Apold-Aasen. 

Og Sjøvold kan også gjerne starte kamper i stedet for Hagen. 

Vi trenger en ordentlig 3-0 seier som gjør at vi kan gi ungguttene noen minutter til å vise seg frem. For det virker ikke som trenerne våre tør å bruke de ellers.

(05-29-2025, 02:32 AM)papajoao Skreiv: Og hva skal vi gjøre med det enorme beløpet vi vil tjene for Ambina? Jeg mener, han er allerede verdt nesten 2 millioner euro og alle speidergruppene har ham som et prioritert mål for sommeren...

Når Ambina forsvinner så skulle jeg gjerne sett Jarl i ankerrollen. Det gir en annerledes dynamikk på midten enn det er i dag, og Jarl vil være mer et klassisk anker enn det Ambina er. Men det vil gi forsvaret god beskyttelse, og mer frihet til Lange for å gå fremover. 

Da trenger vi selvfølgelig også en eller to stoppere til slik at vi er dekket der.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025 - av mestah - 05-30-2025, 11:44 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)