05-30-2025, 01:32 PM
(05-30-2025, 12:56 PM)NilsDN Skreiv:(05-30-2025, 11:44 AM)mestah Skreiv: Promise er venstrebent. Det ser i hvert fall veldig sånn ut på de klippene som har blitt publisert. Men han er sikkert ikke klar for en startplass allerede, vil jeg anta. Kanskje vil han få noen innhopp og være foran Obasi i køen når han kommer?
Ja, det tror jeg jammen du har rett i. Trodde han var høyrebeint jeg, men så noen klipp av han og da bruker han venstrebeinet. Har hørt at han er veldig enbeint, så da stemmer det sikkert.
Hvis han er venstrebeint så kan han vel spille sammen med Obasi da. Hvor klar han er i høst gjenstår å se. Han er vel her nå på noe turistvisum, så han blir jo noe tilvent Norge og norsk fotball. Tipper vi ser han på banen i høst, men at det først og fremst er fra 2026 han er aktuell.
Synes Obasi drøyer litt, men der må man vel også bare være tålmodig tror jeg. Taofeek Ismaheel som var her på lån fra Loirient via FFK var jo et par år i Skeid og i FFK, før det løsna for han. Skulle vel sett at Obasi var litt lenger framme da, men er alt for tidlig å gi opp han. Har nylig fylt 20.
De kan selvfølgelig spille på hver sin kant, men med Thorvaldsen, Riisnæs og Sørensen på kantene i tillegg så blir det vel en kamp mellom de to om å være fjerdevalget. Med mindre noen av de nevnte selges selvfølgelig. Og ja, Promise er sikkert mer aktuell fra neste sesong og da kan en av de nevnte være solgt.
Synes vi på ingen måte skal gi opp Obasi. Jeg syntes han ser veldig spennende ut, og skulle gjerne sett at han fikk flere innhopp!