05-30-2025, 02:37 PM
(05-30-2025, 01:32 PM)mestah Skreiv: De kan selvfølgelig spille på hver sin kant, men med Thorvaldsen, Riisnæs og Sørensen på kantene i tillegg så blir det vel en kamp mellom de to om å være fjerdevalget. Med mindre noen av de nevnte selges selvfølgelig. Og ja, Promise er sikkert mer aktuell fra neste sesong og da kan en av de nevnte være solgt.
Synes vi på ingen måte skal gi opp Obasi. Jeg syntes han ser veldig spennende ut, og skulle gjerne sett at han fikk flere innhopp!
Enig. Men jeg skjønner også at vi ikke sender utpå en læregutt når kampene er jevne og vi trenger poeng.
Jeg mener så klart ikke vi skal gi opp Obasi. Men etter snart halvannet år her så hadde jeg håpet han var nærmere enn det han tilsynelatende er. Han har vel ikke fått et eneste minutt til nå tror jeg. Og det har vært kamper der han ikke har vært i troppen. Så sånn sett så virker det jo ikke som han nærmer seg en startplass. En naturlig progresjon ville jeg sagt var i troppen alltid og spilte regelmessig noen minutter. Og kanskje starte noen kamper på andre siden av sommeren. Men utvikling er sjelden i en strak linje, så det siste kan jo fortsatt skje da.