Avstemning Hva tror du, stem på alt du tror
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Vi vinner
29.51%
18 29.51%
uavgjort
0%
0 0%
tap
1.64%
1 1.64%
Håkans starter
13.11%
8 13.11%
Kamara starter
8.20%
5 8.20%
vi leder minst 2-0 etter 30 min
6.56%
4 6.56%
Storevik starter
6.56%
4 6.56%
Noen rapper huet til Riise (kun statuen altså)
4.92%
3 4.92%
Vi tar innpå Stabæk og eller xxx
13.11%
8 13.11%
En av spissene våre (ikke kantene) skårer
16.39%
10 16.39%
Totalt 61 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ålesund - Enga Lørdag 16.00 Hva tror du? En kamptråd
(05-13-2024, 12:42 PM)Bohem33 Skreiv: Mai er en nydelig måned! Vinner vi torsdag så begynner det å lukte full pott i hele jævla mai.

Enig. Det er ikke stilkarakterer her og vi har begynt å plukke poeng. Jeg mener vi må ha som absolutt minimum 20 poeng til ferien og helst litt flere. 

Men det viktigste er likevel at Aalesund nå ligger langt bak og ikke ser ut som de kommer til å samle seg med det første. Jeg tror AaFK, Stabæk og vi alle kunne, med full klaff, klart å ta over 60 poeng i serien. Nå kan vi i hvert fall stryke AaFK fra den lista.

Vi trenger ikke bry oss om Stabæk, det er to direkte opprykksplasser. Ser vi på poengsummene fra i fjor så var xxx best av de som fortsatt er i OBOS med sine 52. Sogndal leverte 43 og Bryne 44. 

Det betyr at jeg tror vi kan nedjustere poengsummen som kreves for 2.plass til sånn ca 55. At nyopprykkede Egersund flyr høyt tror jeg ikke er så farlig. De kommer til å dabbe av. Og jeg tror det kommer til å lugge i perioder for Sogndal, Bryne og xxx også. Jeg tenker at i verste fall hadde vi hatt 7-8 poengs luke opp til både Stabæk og Aalesund som begge fungerte bra. Da hadde jeg vært litt bekymra.

Det har jo vært litt sirkus i åpninga. Åpningskamp hjemme mot Sogndal, et hvileskjær borte mot Raufoss. Så toppkamp hjemme mot Stabæk og byderby, Ispedd to cuprunder mot Eliteseriemotstand.

Men nå bør vi ha spilt av oss åpningsnervene og vi er fortsatt med. Selv om både resultater og spill til tider har vært skuffende. Nå blir kampprogrammet mindre hektisk og etter 16.mai så starter vel OBOS-hverdagen for alvor. Hvis vi da starter å plukke jevnt og trutt med poeng så begynner det å se veldig bra ut med tanke på Topp 2.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Ålesund - Enga Lørdag 16.00 Hva tror du? En kamptråd - av NilsDN - 05-13-2024, 01:08 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 11 Gjest(er)