07-20-2024, 06:25 PM
(07-20-2024, 06:07 PM)Flemmern Skreiv: Vi spilte en meget dårlig første omgang, og alt trenerteamet gjorde var "justeringer" som de kalte det.Enig i mye du sier, men synes nå du gir Borch en hard dom. Hedenstad utmerket seg heller ikke i dag. Jukle har og hatt flere mindre gode kamper. Tror det og handler om hvordan vi bruker backene våre også Både Jukle og Borch har nok sine styrker i det offensive og de involveres i for liten grad.Borch har en meget bra innleggsfot.
Forøvrig gjorde de 4 riktige bytter, også sett i etterpåklokskapens ånd.
Thorvaldsen var langt bedre enn Håkans og Jukle langt bedre enn Borch.
De 2 andre som ble bytta bidro også til at vi rodde dette i land.
Trykket vi skapte var nok ikke bare et resultat av byttene, men også at vi måtte fram og Start la seg/ble slitne.
Jones bomma vel på flere store sjanser enn han har gjort tilsammen i sesongen?
Bjørdal sto fram som den kapteinen han bør være, etter at byttene ble gjort.
Det var fortjent at Start tok ledelsen. Ikke fordi de spilte bra eller skapte sjanser, men fordi vi var rævva. Totalt hadde vi jo tonnevis flere sjanser enn dem.
Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, håper jeg Borch havner på benken. Dette er kun sportslige vurderinger bak, da fyren er vår største ambassadør og sikkert betyr masse utenfor banen.
Hadde ellers forventet mer av gutta i dag , også ift innsatsen men vi drar i land seieren og det er det viktigste. Det var lite rytme i spillet , lite kreativitet og kvalitet i spillet.
Ambina synes jeg utmerket seg positivt selvom han hadde en stygg takling og par dårlige pasninger. Den som skuffet mest i dag var Håkans. Det skal ikke være lov å brenne en sjanse som han hadde på det nivået. Jones hadde ingen god dag i heller, men han er ung og prøver i det minste .