Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
Det er faktisk helt greit å ikke være god nok for Häcken altså. De ble seriemestere i 2022 og tok 3.plassen i 2023. Ser ut som de hadde Traore på topp i første halvdel av 2023, en spiller som ble solgt til Sheffield United for 50 millioner i fjor sommer. Så kjøpte de en stor og tung ung serbisk spiss og hadde suksess med det de også.

Bekymrer meg ikke så mye at han stort sett satt på benk der. Vi trengte en spiss som kunne hoppe inn hvis Rijks og El-Abdellaoui ikke helt hadde dagen. Og hvis vi har fått noe mer enn det i tillegg med Kamara så er det rein bonus.
Svar
Veldig gode nyheter. Nettopp det vi behøver. Gammel Frigg-spiller (og Oslo-gutt) i tillegg
Svar
Mye vil ha mer Stenzenga. Noen håp om en stopper også, eller kommer det ikke flere nå?
Svar
(03-20-2024, 02:10 PM)NilsDN Skreiv: Mye vil ha mer Stenzenga. Noen håp om en stopper også, eller kommer det ikke flere nå?

Tviler
Svar
Hvis du ser på realiteten på hvor vi er nå, tror jeg dette er så nær optimal signering som vi kunne fått. Masse rutine og erfaring, og hvis han fremdeles har enda mer inne kan til og med gjøre det bra i Eliteserien neste år også.
Svar
En skadefri og bra trent Ola Kamara vil garantert score bra med mål i OBOS. Supplerer våre unge spisser. Dette må jo bli bra.
Svar
(03-20-2024, 02:13 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-20-2024, 02:10 PM)NilsDN Skreiv: Mye vil ha mer Stenzenga. Noen håp om en stopper også, eller kommer det ikke flere nå?

Tviler

Da syntes jeg vi har ganske tynn dekning i forsvar, også i år. Hva gjør vi om KO og HK er skadet samtidig?
Svar
Vi har jo Kreuzriegler og den nye afrikaneren..
Svar
(03-20-2024, 02:58 PM)Theo 66 Skreiv: Vi har jo Kreuzriegler og den nye afrikaneren..

Yes, men da har vi ingen innbyttere. 

Vi er vel fortsatt er 1 spiller unna å ha dobbel dekning i forsvaret, som jeg antar er det klubben ønsker. Det har vel også vært ganske tydelig at de har ønsket å få inn en stopper eller venstreback til.
Svar
Vi har jo fire stoppere da i Idumba, Kreutz, HK og KO. I tillegg kan kanskje noen andre vikariere der. Vi trenger egentlig en til, men det var viktigere med spiss.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)