Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
#81
Nei da gidder jeg ikke se mer. Kampen blir ødelagt av et billig straffespark og utvisning.
Kunne like gjerne bare spilt i en ballbinge etter den utvisninga, er samme nytte.
I tillegg er kommentatoren av det irriterende slaget for meg, så da blir det enten å se forsvarsspill hvor man blir pissa på uten lyd, eller stikke i butikken.
Velger det siste.

God kamp til dere som ser på!
Svar
#82
(02-27-2024, 06:27 PM)Rad11vb Skreiv: Har vi en utvist?.

Ja, han ene prøvespilleren ble utvist. Idumba.
Svar
#83
OK. Hvordan var 2 omg frem til det røde kortet?
Svar
#84
Vi var helt på høyde med de, og spiller fortsatt relativt greit, gitt en mann mindre i betrakning
Svar
#85
(02-22-2024, 05:42 PM)VIF123 Skreiv:
(02-22-2024, 05:06 PM)Churchill Skreiv: Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.

Litt spesielt at en Brann-supporter slakter våre prøvespillere når vi leder 4-1 til pause mot Rosenborg. Helt ok at du er her inne og bidrar til diskusjonen, men greit for oss andre å vite ditt ståsted.

(02-27-2024, 06:36 PM)Presterende speller Skreiv: Vi var helt på høyde med de, og spiller fortsatt relativt greit, gitt en mann mindre i betrakning

Du må virkelig få deg briller. Det var enorm forskjell på lagene kampen gjennom.
Svar
#86
(02-27-2024, 07:32 PM)Churchill Skreiv:
(02-22-2024, 05:42 PM)VIF123 Skreiv:
(02-22-2024, 05:06 PM)Churchill Skreiv: Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.

Litt spesielt at en Brann-supporter slakter våre prøvespillere når vi leder 4-1 til pause mot Rosenborg. Helt ok at du er her inne og bidrar til diskusjonen, men greit for oss andre å vite ditt ståsted.

(02-27-2024, 06:36 PM)Presterende speller Skreiv: Vi var helt på høyde med de, og spiller fortsatt relativt greit, gitt en mann mindre i betrakning

Du må virkelig få deg briller. Det var enorm forskjell på lagene kampen gjennom.

Var relativt jevnspilt i starten av 2.omgang ja. 
Bare nysgjerrig: Hva gjør en Brann-supporter på vårt forum?
Svar
#87
(02-22-2024, 05:42 PM)VIF123 Skreiv:
(02-22-2024, 05:06 PM)Churchill Skreiv: Alt annet enn en overlegen Brann-seier, vil være en stor overraskelse.

Litt spesielt at en Brann-supporter slakter våre prøvespillere når vi leder 4-1 til pause mot Rosenborg. Helt ok at du er her inne og bidrar til diskusjonen, men greit for oss andre å vite ditt ståsted.

(02-27-2024, 06:36 PM)Presterende speller Skreiv: Vi var helt på høyde med de, og spiller fortsatt relativt greit, gitt en mann mindre i betrakning

Du må virkelig få deg briller. Det var enorm forskjell på lagene kampen gjennom.
Svar
#88
Hadde trodd det skulle være større forskjell, avgangene våre tatt i betraktning. Brann har mest ball, men vi er ikke verst i 1. Omgang. Etter utvisningen er det kjørt.
Svar
#89
For å være helt ærlig gir denne kampen meg ingenting.
Brann kommer til å rundspille mange lag i Eliteserien i år, det er ikke mot dem vi skal måle oss opp med.

Kampbildet i dag kommer ikke til å være lignede mot et eneste lag etter første april.

Hva jeg er redd for er at vi spiller kamper mot antatt bedre motstandere hvor vi forsvarer oss mer enn vi angriper, når hverdagen kommer vil alt bli snudd totalt.
Jeg er redd for at med treningskampene vi har nå, får vi ikke øvd oss nok med å være angripende lag noe jeg frykter med at gjør oss stillestående i angrep når alvoret starter.

Mot SIF, FFK, RBK og Brann har vi forsvart oss definitivt mer enn hva vi har angrepet kampene. I Obos kommer vi til å være angripende lag 80% av kampene.
Jeg håper vi faktisk kansellerer kampene mot Tromsø og Sarpsborg og prøver oss mot motstandere i OBOS/Superettan slik at vi kan øve oss på hverdagen vi faktisk vil møte om en drøy måned.

Offensiv samhandling blir nøkkelen vår, dette har vi bare glimtvis fått sett i treningskampene vi har hatt.
Under vinteren har vi ikke prøvd en eneste gang å spille mot lag som parkerer bussen. Det kommer vi til å møte når sesongen starter.

Ja, jeg er enig i at beste trening er mot de beste lagene.
Men jeg frykter mer hva vi kan klare i angrep mot hva jeg frykter vi kan rote oss til i forsvar.
Svar
#90
Nå er det jo sånn at det faktisk reelt er divisjonsforskjell på lagene i år da. Det endrer seg jo fort i fotball. De spilte OBOS i 2022, vi skal det i 2024. De tok sølv i 2023, vi rykka ned. Siden da er de kanskje styrket, vi er svekket.

Så ut fra det så synes jeg kampen er litt som forventet. De har initiativet i kampen, men skaper ikke all verden. De scorer på to dødballer og en soloprestasjon. Vi spiller store deler av 2.omgang med en spiller mindre.

Personlig håper jeg vi signerer begge prøvespillerne. Synes begge har vist nok til å forvare en plass i OBOS troppen vår. Vi trenger spillere og har ikke ubegrenset med tid. Og det gir nok litt mer trivsel å ha noen kjente når de skal flytte fra omtrent Sydpolen til omtrent Nordpolen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)