Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Postnord 2024
#71
(08-05-2024, 12:39 PM)Grimm Skreiv:
(08-05-2024, 09:15 AM)Bohem33 Skreiv: [...]
Men noe jeg er skikkelig spent på er tilskuer tallet i kvarten og eventuelt finalen. 

I fjor trakk vi 7 883 tilskuere til kvarten mot Brann (tror det var kampen i fjor som jeg koste meg mest på) 
Og vi trakk 10 863 til semien mot Bodø

Mot Brann i serien var det 10 011
Og mot Bodø var det 12 018
[...]

Nå tror jeg dette er solgte billetter så da teller alle sesongkort om de kommer eller ei, mens i cup-kampene så er det kun billettsalg så derfor faller det en del der. Hva som er antall besøkende er det kun klubben som vet.

Edit: Nå er det vel langt mer optimisme i år enn i fjor så regner uansett med at vi overgår alle tallene fra i fjor.

Det har du rett i så det kan fort ha vært flere innafor portene på cup kampene enn sereikampene. 

Mitt inntrykk er at cupen er mindre populær enn den har vært. Midtuke kamper og cupfinale som spilles stadig senere på året har nok bidratt til det. 
I fjor var det en klar opptur tilskuermessig i år har jeg tro på at vi kan overgå det selv om Brann normalt skal trekke flere hjemme og borte supportere enn Fredrikstad. 
Titter man enda lengre tilbake så har tilskuer tallet vært sørgelig lesning. Men så har vi også to ganger på rad røket allerede i tredje runde: 
Tredje runde i 2022 var hjemme mot Bodø da var det 3097 solgte billetter 
Tredje runde i 2021 var hjemme mot odd med 2913 solgte billetter 

Det er vel en grunn til at man har begynt med at hjemmekamper til og med fjerde runde er gratis for sesongkortholdere da blir jo statistikken litt penere. 

 I år er det jo full kok overalt og folk er sulteforet på å se hvordan vi vil klare oss mot bedre motstand. Om billettene prises snilt tror jeg man kan håpe på over 10 K mot Fredrikstad.
Svar
#72
1-0 VIF 2 - Kjelsås etter 71 min
Svar
#73
Jøsses. Etter 14 strake tap, skal andrelaget plutselig vinne to på rad? Også mot Kjelsås, da? Jaja.
Svar
#74
Og det med et meget ungt mannskap og nesten uten spillere fra a-laget, det er rå sterkt!

Våre 11 var: storevik, Granlie, Kardoe, kjelsen, Renhusløkken, samson, Sjøvold, Rønning, Usman, Obasi og Thorvaldsen

Knapt noen jeg har hørt om på benken.

Er ikke det veldig rart? Skulle man ikke tro de fleste som spilte sist rekruttkamp gjerne ville spilt i dag og. Vi var tross alt hjemmelag og det er nesten en uke til neste kamp. Men fantastisk at vi da slår et av topplagene.
Svar
#75
Det var også godt å se at den mye omtalte røde tråden mellom A-lag og nedover i systemet begynner å synes. I dag så de veldig ofte ut som et lag som har lest samme spillfilosofiske dokument som A-laget. Litt svakt offensivt, men det er vel desverre heller ikke helt ulikt A-laget hvis vi spoler noen uker tilbake... Kjellsen gjorde en god figur som kaptein!
Svar
#76
Sikkert en form for takk fra Kjelsås for at vi nå har hentet Jarl og at de nå vil støtte bredden i Enga Wink
Svar
#77
Ser Elias Hagen spiller fra start mot Skeid idag.
Svar
#78
1-1 Rijks
Svar
#79
Håper VIRKELIG Bakke og Myhre tar til vettet, og ikke bruker Storevik mot Fredrikstad.
Svar
#80
Tatt ut Rijks, Hagen og Idumba i pausen, vips 3-1 til Skeid.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)